Hakkınızda yasal bildirimler zaten gönderildi.
Siz görüldüğü üzere hala burda şov yapma derdindesiniz. 1 Yıllık aldığınız ve art niyet ile ödemesini yapmadığınız bir hizmetin kafanıza göre aylık ödemesini yapamazsınız
yıllık ödeme almadığıız takdirde hakkınızda şikayet açacağız. Hem ödeme yapmayın, hemde burda ukalaca mahcubiyet yaşayacağınız yerde buyrun yasal işlemi yapın diyorsunuz.
Niyetiniz belli.
Yetkili arkadaşlar konuya karar verecektir.
O Zaman konuyu yetkili mecralara taşıyın lütfen , buraya daha fazla yazmayın lütfen.
Sizin de niyetiniz çok iyi belli de . Dediğim gibi daha fazla konuyu dallanıp budaklandırmak istemediğim için yazmıyorum. 1 Ay (Kullandığım kadarını) Ödeyerek tarafınıza bilgi vereceğim.