• 06-11-2015, 02:00:47
    #1
    Resmen rezalet. Bi static ip aldım 2 günde verdiler.
    Yok işte kabloyu takarken yanlışlıkla disk yandı bilmem ne tonla yalan
    Daha demin de 30 tane static ip aldım ve bir tanesi bile çalışmıyor ve yine aynı yalanlar.
    Diyecek tek kelime söz yok REZALET !!!


    [/COLOR]Modların ilgilenmesini bekliyorum
  • 06-11-2015, 02:06:17
    #2
    Anladığım kadarı ile aracı ile çalışıyorsunuz.Aracı size dgn ip vermedi vs gibi bir cümle kurdu herhalde ?

    Aracınız size yalan söylüyor olmasın kendisinden kaynaklı sorunu DGN den kaynaklı gibi gösteriyor gibi ?
  • 06-11-2015, 02:09:33
    #3
    Merhaba bilmiyorum fakat DGN üzerinden ne zaman IP istedik anında verdiler yani ilk defa gördüm IP vercem diye hard diskin yandığını
  • 06-11-2015, 02:13:31
    #4
    Yavaş gelllll
  • 06-11-2015, 02:17:33
    #5
    Platin üye
    RixpeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmen rezalet. Bi static ip aldım 2 günde verdiler.
    Yok işte kabloyu takarken yanlışlıkla disk yandı bilmem ne tonla yalan
    Daha demin de 30 tane static ip aldım ve bir tanesi bile çalışmıyor ve yine aynı yalanlar.
    Diyecek tek kelime söz yok REZALET !!!

    Nick:Daghan



    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:00:47 -->-> Daha önceki mesaj 00:44:29 --

    Modların ilgilenmesini bekliyorum

    Şu skype deki küfür sebebiyle bile ciddi sorun yaşayabilirsiniz.

    DGN dediğiniz burda hosting satan firmaların neredeyse bir çoğunun sunucularını barındıran firma.

    Bu kadar basit değil bu işler. Bence siz daghan beyin nicki yerine aracınızı buraya çağırın.

    NOT : DGN ile çalışmıyorum sadece kişisel yorumum
  • 06-11-2015, 02:19:05
    #6
    aracının bahaneleri gibi geldi bana
  • 06-11-2015, 02:22:49
    #7
    Ben olsam ekran görüntüsünün alt kısmındam 10px silerdim halen geç değil üyelikye 1 aylık. Kahvemi yaptım bekliyorum. yakışmadı son cümleler yakışmadı.
  • 06-11-2015, 02:24:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    pardon ? Anne ye küfür etmekte neyin nesidir ?

    1 yıl , 5 aydır Dgn de sunucularım 1 gün olsun ciddi sorun yaşamadım yalnızca elektrik kesintisi dışında bayi den hizmet alıyorsun sorunu dgn ile mi çözeceksiniz? aracın kimse onu şikayet edeceksin dgn yi edemezsin!

    kaldıkı Ailen terbiye öğretmemiş belli. neyse bu burda dursun şimdilik , dağhan bey görsün sizde öyle 3 5 liraya host satan yerle belki karıştırmazsınız dgn yi


    RixpeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmen rezalet. Bi static ip aldım 2 günde verdiler.
    Yok işte kabloyu takarken yanlışlıkla disk yandı bilmem ne tonla yalan
    Daha demin de 30 tane static ip aldım ve bir tanesi bile çalışmıyor ve yine aynı yalanlar.
    Diyecek tek kelime söz yok REZALET !!!

    Nick:Daghan



    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:00:47 -->-> Daha önceki mesaj 00:44:29 --

    Modların ilgilenmesini bekliyorum
  • 06-11-2015, 02:27:03
    #9
    ErsanDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pardon ? Anne ye küfür etmekte neyin nesidir ?

    1 yıl , 5 aydır Dgn de sunucularım 1 gün olsun ciddi sorun yaşamadım yalnızca elektrik kesintisi dışında bayi den hizmet alıyorsun sorunu dgn ile mi çözeceksiniz? aracın kimse onu şikayet edeceksin dgn yi edemezsin!

    kaldıkı Ailen terbiye öğretmemiş belli. neyse bu burda dursun şimdilik , dağhan bey görsün sizde öyle 3 5 liraya host satan yerle belki karıştırmazsınız dgn yi
    Ben böyle hatırlamıyorum

    Herkese geçmiş olsun umarım sorun çözülür