RixpeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Resmen rezalet. Bi static ip aldım 2 günde verdiler.
Yok işte kabloyu takarken yanlışlıkla disk yandı bilmem ne tonla yalan
Daha demin de 30 tane static ip aldım ve bir tanesi bile çalışmıyor ve yine aynı yalanlar.
Diyecek tek kelime söz yok REZALET !!!

Nick:Daghan



--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:00:47 -->-> Daha önceki mesaj 00:44:29 --

Modların ilgilenmesini bekliyorum

Şu skype deki küfür sebebiyle bile ciddi sorun yaşayabilirsiniz.

DGN dediğiniz burda hosting satan firmaların neredeyse bir çoğunun sunucularını barındıran firma.

Bu kadar basit değil bu işler. Bence siz daghan beyin nicki yerine aracınızı buraya çağırın.

NOT : DGN ile çalışmıyorum sadece kişisel yorumum