pardon ? Anne ye küfür etmekte neyin nesidir ?
1 yıl , 5 aydır Dgn de sunucularım 1 gün olsun ciddi sorun yaşamadım yalnızca elektrik kesintisi dışında bayi den hizmet alıyorsun sorunu dgn ile mi çözeceksiniz? aracın kimse onu şikayet edeceksin dgn yi edemezsin!
kaldıkı Ailen terbiye öğretmemiş belli. neyse bu burda dursun şimdilik , dağhan bey görsün sizde öyle 3 5 liraya host satan yerle belki karıştırmazsınız dgn yi
Resmen rezalet. Bi static ip aldım 2 günde verdiler.
Yok işte kabloyu takarken yanlışlıkla disk yandı bilmem ne tonla yalan
Daha demin de 30 tane static ip aldım ve bir tanesi bile çalışmıyor ve yine aynı yalanlar.
Diyecek tek kelime söz yok REZALET !!!
Nick:
Daghan 
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:00:47 -->-> Daha önceki mesaj 00:44:29 --
Modların ilgilenmesini bekliyorum