Anladığım kadarı ile aracı ile çalışıyorsunuz.Aracı size dgn ip vermedi vs gibi bir cümle kurdu herhalde ?

Aracınız size yalan söylüyor olmasın kendisinden kaynaklı sorunu DGN den kaynaklı gibi gösteriyor gibi ?