Konu
Şikayetciyim!!!
06-11-2015, 02:06:17
#2
Ozkula
Anladığım kadarı ile aracı ile çalışıyorsunuz.Aracı size dgn ip vermedi vs gibi bir cümle kurdu herhalde ?
Aracınız size yalan söylüyor olmasın kendisinden kaynaklı sorunu DGN den kaynaklı gibi gösteriyor gibi ?