Konu
Şikayetciyim!!!
06-11-2015, 02:22:49
#7
UnixCode
Ben olsam ekran görüntüsünün alt kısmındam 10px silerdim halen geç değil
üyelikye 1 aylık. Kahvemi yaptım bekliyorum. yakışmadı son cümleler yakışmadı.