• 14-03-2008, 16:39:07
    #55
    Üyeliği durduruldu
    Seni suçlu bulmaları imkansız gibi bir şey. Öyle bir saçmalık olmaz. Tek kötü yanı seni boşuna uğraştıracak olmaları. Ben olsam tazminat davası açardım suçsuzluğum kanıtlandıktan sonra.
  • 14-03-2008, 16:45:04
    #56
    Üyeliği durduruldu
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seni suçlu bulmaları imkansız gibi bir şey. Öyle bir saçmalık olmaz. Tek kötü yanı seni boşuna uğraştıracak olmaları. Ben olsam tazminat davası açardım suçsuzluğum kanıtlandıktan sonra.
    .Hesap bilgileri alınmış ve netten alışveriş yapılmış.Bu alışverişi yaparken ipler bellidir.Bulmak zor olmasa gerek.İlk onlar açtılar madem davayı artık bittikten sonra bende isimtescile tazminat davası kesinlikle açacagım .Bir bilişim avukatı arıyorum.Bulabilirsem pazartesi gidip durumu anlatacam ne yapabileceğimizi soracam.Ama kesinlikle aklandıktan sonra oh be demiyecem.Bu çektiğim sıkıntıyı isimtescile çektirecem.
  • 23-03-2008, 02:18:48
    #57
    Konuyu şimdi okuyabildim. Geçmiş olsun Hasan Bey. Umarım konuya en son mesaj yazıldığı tarihten bu yana olumlu gelişmeler vardır bu mevzuda. Baya uğraşacaksınız gibi duruyor, zira malesef hakim ve savcılarımız bu konuda çoooook bilgisizler. Açıkçası bu durum beni korkutuyor...
  • 23-03-2008, 11:34:35
    #58
    Üyeliği durduruldu
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu şimdi okuyabildim. Geçmiş olsun Hasan Bey. Umarım konuya en son mesaj yazıldığı tarihten bu yana olumlu gelişmeler vardır bu mevzuda. Baya uğraşacaksınız gibi duruyor, zira malesef hakim ve savcılarımız bu konuda çoooook bilgisizler. Açıkçası bu durum beni korkutuyor...
    Sagolun hocam,domainin sahibi bölüm içerisinde 1 konu aşagısında konu açmış.Kendisine ulaştım,panelindeki domainin son 1 hafta yönetiminin kendisinde olmadıgını,hacklendiğini belirtti ,kendisine isimtescili arayıp benimle bir alakası olup olmadıgını belirtmesini istedim.Hafta içinde arayıp konuşacağını belirtti bakalım nolacak.
  • 23-03-2008, 11:49:43
    #59
    Hasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem asyabank hem oyakbank mahkeye vermiş şu an inceleme başlatılacakmış.Mahkemeler tamamlanana dek hesabın açılmıyacaklarını belirttiler.Şimdi domain yönetimi bende değil.Bunu iplerden birşekilde bulup anlarlar sanırım.Kim o çalınan bilgilerlerle alışveriş yapmış,hangi ip yapmış bunları tespit zor olmasa gerek.
    Eğer müşteriye kesmiş olduğunuz bir fatura yoksa sözleşme yoksa tüm sorumluluk size ait görünür. Büyük ihtimal dava açılırsa sizin alehinize sonuçlanır.

    Müşteriye hizmeti sattığınızı kanıtlayacağınız belgeleri hazırlayın....
  • 23-03-2008, 11:56:15
    #60
    Üyeliği durduruldu
    trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer müşteriye kesmiş olduğunuz bir fatura yoksa sözleşme yoksa tüm sorumluluk size ait görünür. Büyük ihtimal dava açılırsa sizin alehinize sonuçlanır.
    Müşteriye hizmeti sattığınızı kanıtlayacağınız belgeleri hazırlayın....
    Domain isimtescilde,burada günde kim bilir kaç domain satılıyor, tamamına yakını isimtescil üzerinden hesaptan hesaba devredilerek gerçekleştiriliyor.
  • 23-03-2008, 12:07:15
    #61
    Hasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain isimtescilde,burada günde kim bilir kaç domain satılıyor, tamamına yakını isimtescil üzerinden hesaptan hesaba devredilerek gerçekleştiriliyor.

    Domain doğrudur isimtescil'in üzerine olabilir. Konu hakkında onlarda sorumluluk üstlenir bu yüzden... Hostu sizdeyse eğer bunu barındırdıysanız. Sizde de sorumluluk bulunuyor.
  • 23-03-2008, 12:20:24
    #62
    Üyeliği durduruldu
    Hostingi ilede bir alakam yok domain dreamhosta yönlenmiş bir şekilde çalışıyordu.O domaine ne sunucularımdan bir hosting açıldı ne de bilgisayarımdan bir kere olsun giriş yapıldı.Adaletin yerini bulacağını düşünüyorum ve umarım öylede olur.
  • 24-03-2008, 08:20:41
    #63
    hocam bu kadar kolay mı ki bu iş?