Seni suçlu bulmaları imkansız gibi bir şey. Öyle bir saçmalık olmaz. Tek kötü yanı seni boşuna uğraştıracak olmaları. Ben olsam tazminat davası açardım suçsuzluğum kanıtlandıktan sonra.