Kim Bu Åžerefsiz?
84
●7.481
- 31-05-2008, 00:19:32Phishing olayını genelde çinliler yapıyor. zamanında benimde başıma gelmişti. (2-3 sene oluyor ) ama adam ebayı dolandırmaya çalışmış ebaydan uyarı maili geldi. düzeltildi. çok şükür o günden beri bi sorun yaşamadık.
- 31-05-2008, 16:52:33Hasan baya bir geç oldu ama büyük geçmiş olsun diyeyim. Umarım böyle bişi ne senin nede başka bir arkadaşın başına gelmez.
Tazminat konusuna gelince elinden geleni ardına koyma. Bastır bakalım birazda onlar sıkıntı çekip otursunlar.
Tekrardan büyük geçmiş olsun - 19-05-2009, 22:45:271 Yıllık konuyu uyandırmışsınızfrmgenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
?