Phishing olayını genelde çinliler yapıyor. zamanında benimde başıma gelmişti. (2-3 sene oluyor ) ama adam ebayı dolandırmaya çalışmış ebaydan uyarı maili geldi. düzeltildi. çok şükür o günden beri bi sorun yaşamadık.