Hasan baya bir geç oldu ama büyük geçmiş olsun diyeyim. Umarım böyle bişi ne senin nede başka bir arkadaşın başına gelmez.

Tazminat konusuna gelince elinden geleni ardına koyma. Bastır bakalım birazda onlar sıkıntı çekip otursunlar.

Tekrardan büyük geçmiş olsun