Konuyu şimdi okuyabildim. Geçmiş olsun Hasan Bey. Umarım konuya en son mesaj yazıldığı tarihten bu yana olumlu gelişmeler vardır bu mevzuda. Baya uğraşacaksınız gibi duruyor, zira malesef hakim ve savcılarımız bu konuda çoooook bilgisizler.

Açıkçası bu durum beni korkutuyor...