leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seni suçlu bulmaları imkansız gibi bir şey. Öyle bir saçmalık olmaz. Tek kötü yanı seni boşuna uğraştıracak olmaları. Ben olsam tazminat davası açardım suçsuzluğum kanıtlandıktan sonra.
.Hesap bilgileri alınmış ve netten alışveriş yapılmış.Bu alışverişi yaparken ipler bellidir.Bulmak zor olmasa gerek.İlk onlar açtılar madem davayı artık bittikten sonra bende isimtescile tazminat davası kesinlikle açacagım .Bir bilişim avukatı arıyorum.Bulabilirsem pazartesi gidip durumu anlatacam ne yapabileceğimizi soracam.Ama kesinlikle aklandıktan sonra oh be demiyecem.Bu çektiğim sıkıntıyı isimtescile çektirecem.