Konuyu şimdi okuyabildim. Geçmiş olsun Hasan Bey. Umarım konuya en son mesaj yazıldığı tarihten bu yana olumlu gelişmeler vardır bu mevzuda. Baya uğraşacaksınız gibi duruyor, zira malesef hakim ve savcılarımız bu konuda çoooook bilgisizler.

Açıkçası bu durum beni korkutuyor...
Sagolun hocam,domainin sahibi bölüm içerisinde 1 konu aşagısında konu açmış.Kendisine ulaştım,panelindeki domainin son 1 hafta yönetiminin kendisinde olmadıgını,hacklendiğini belirtti ,kendisine isimtescili arayıp benimle bir alakası olup olmadıgını belirtmesini istedim.Hafta içinde arayıp konuşacağını belirtti bakalım nolacak.