Şikayetçi olduğum kişi : https://www.r10.net/members/61479-controlbilisim.html
Şikayetçi olma nedenim : controlbilişim e vps sunucu için havale yolu ile para yatırdım 17.09.2014 Tarihinde kurulum süresi 40 dakika gösteriliyor. İlk önce arayıp freebsd versiyonunu kaç ıstedıgımı söyledıler 9.2 dedıgımde kurulum dosyasının olmadıgını ama kurulum dosyasını bulup kurabılceklerını söylediler.
1 gün öyle geçti ertesi gün teslim edıceklerını söyledıler ve etmediler.6 gün oldu ve hala sunucudan haber yok. Satış departmanı telefonları açmıyor.
Kanıtlarım : https://i.hizliresim.com/ozZoYX.png
Ödeme bilgisi: https://i.hizliresim.com/ozZoYR.png
controlbilisim şikayetciyim
8
●473
- 23-09-2014, 04:22:12
- 23-09-2014, 07:11:28Üyeliği durdurulduNetwork ve ip değişimi yapmamız sebebi ile geçici bir problem var.Sunucular kuruldu ancak yeni siparişleri yeni iplerde aktif etmedik. Kısa süre sonra hesap bilgileri iletilecektir.candemiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2014, 13:26:19CONTROL_LTD_STI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aradığımda bügün kesın teslim edilir demenız oyalamak içinmi ? - 23-09-2014, 14:53:07Üyeliği durdurulduHayır sunucular kurulu durumda ancak ip düzenlemesi bitmedi. telekomdan aldığımız bilgi doğrultusunda bugün diyerek bilgilendiriyoruz. Standart 185 li ipler yerine telekomun 212 li ipleri kurulmaktadır.candemiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
---------------------------------------------------------
Müşteri memnuniyeti amacıyla sunucunuzun tesliminden itibaren ödeme tarihleriniz 10 gün ileri alınacaktır. - 23-09-2014, 15:04:36CONTROL_LTD_STI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefon numaralarınızdan size ulaşamıyorum bunun sebebi nedir. 2 Gündür telefonlar açılmıyor bilgi alamıyorum. Telekoma göre hareket ediyorsunuz anlıyorum ama. Burda dedıklerınız telefonda dedıklerınızden çok farklı 3 4 gün öncesinde. - 23-09-2014, 19:16:56Üyeliği durdurulducandemiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 vb platformlar üzerinde zaman zaman kampanya duyurularımız bulunmakta bunun haricinde satışımız yada satış konumuz bulunmamaktadır. Forumlar ile destekte vermemekteyiz.
Destek ve tüm sorularınız için :
https://www.control.com.tr/
https://www.control.com.tr/panel/kullanicigirisi.aspx
Telefon ile destek hizmetimiz bulunmakla beraber yoğunluk anları dışında herzaman telefon ile de destek alabilirsiniz ancak destek talebi açarak herzaman daha hızlı sorununuzu çözümlendirirsiniz. Telefon santralimizde zaten müşteri panelinden öncelikle destek talebi açmanız için sizi yönlendirmektedir. Sistemde bugün açtığınız talep aktif durumda onu takip etmeniz yeterli.
İyi akşamlar dileriz. - 23-09-2014, 20:10:31Furkan beyın kendı kısısel telefonu aradıgımda dahi cevap alamıyorum. 7/24 telefon mesgul olamaz herhalde. Attıgım tıcket dogrultusunda gelen cevap ise 18:30 a yetısmeezse eskı ıp ıle teslım edılecegı idi ama hala bir haber çıkmadı.CONTROL_LTD_STI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:10:31 -->-> Daha önceki mesaj 19:29:17 --
Sunucu 6 gün sonrada olsa teslim edilmiştir. Teşşekurler control bilişim - 24-09-2014, 05:13:54Üyeliği durdurulduCONTROL_LTD_STI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle özür dileyerek konu dışıda olsa söylemek istiyorum.
Siz sanırım üyeliklerinizi 1 yıllık bakımlaramı sokuyorsunuz?
1 ) @controlbilisim;
2 ) @CONTROL_LTD_STI;
3 ) @ControlTelekom;
Eğer böyle herkes kafasına göre firma isimlerinden durmadan üyelik açıyorsa bizde açalım bari. - 24-09-2014, 16:40:51Üyeliği durdurulduAllied adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba . Sorunuza kibarca cevap vereyim. Biz tek kişilik dev kadro olarak çalışmamaktayız.
controlbilisim : M. Furkan ALPER
ControlTelekom: Yusuf ALPER
Control_LTD-STI : Anıl Tunçer
Elbetteki ekip içerisinde benzer nickler kullanacağız.