• 23-09-2014, 04:22:12
    #1
    Şikayetçi olduğum kişi : https://www.r10.net/members/61479-controlbilisim.html


    Şikayetçi olma nedenim : controlbilişim e vps sunucu için havale yolu ile para yatırdım 17.09.2014 Tarihinde kurulum süresi 40 dakika gösteriliyor. İlk önce arayıp freebsd versiyonunu kaç ıstedıgımı söyledıler 9.2 dedıgımde kurulum dosyasının olmadıgını ama kurulum dosyasını bulup kurabılceklerını söylediler.
    1 gün öyle geçti ertesi gün teslim edıceklerını söyledıler ve etmediler.6 gün oldu ve hala sunucudan haber yok. Satış departmanı telefonları açmıyor.


    Kanıtlarım : https://i.hizliresim.com/ozZoYX.png

    Ödeme bilgisi: https://i.hizliresim.com/ozZoYR.png
  • 23-09-2014, 07:11:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    candemiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayetçi olduğum kişi : https://www.r10.net/members/61479-controlbilisim.html


    Şikayetçi olma nedenim : controlbilişim e vps sunucu için havale yolu ile para yatırdım 17.09.2014 Tarihinde kurulum süresi 40 dakika gösteriliyor. İlk önce arayıp freebsd versiyonunu kaç ıstedıgımı söyledıler 9.2 dedıgımde kurulum dosyasının olmadıgını ama kurulum dosyasını bulup kurabılceklerını söylediler.
    1 gün öyle geçti ertesi gün teslim edıceklerını söyledıler ve etmediler.6 gün oldu ve hala sunucudan haber yok. Satış departmanı telefonları açmıyor.


    Kanıtlarım : https://i.hizliresim.com/ozZoYX.png

    Ödeme bilgisi: https://i.hizliresim.com/ozZoYR.png
    Network ve ip değişimi yapmamız sebebi ile geçici bir problem var.Sunucular kuruldu ancak yeni siparişleri yeni iplerde aktif etmedik. Kısa süre sonra hesap bilgileri iletilecektir.
  • 23-09-2014, 13:26:19
    #3
    CONTROL_LTD_STI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Network ve ip değişimi yapmamız sebebi ile geçici bir problem var.Sunucular kuruldu ancak yeni siparişleri yeni iplerde aktif etmedik. Kısa süre sonra hesap bilgileri iletilecektir.

    Aradığımda bügün kesın teslim edilir demenız oyalamak içinmi ?
  • 23-09-2014, 14:53:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    candemiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aradığımda bügün kesın teslim edilir demenız oyalamak içinmi ?
    Hayır sunucular kurulu durumda ancak ip düzenlemesi bitmedi. telekomdan aldığımız bilgi doğrultusunda bugün diyerek bilgilendiriyoruz. Standart 185 li ipler yerine telekomun 212 li ipleri kurulmaktadır.
    ---------------------------------------------------------
    Müşteri memnuniyeti amacıyla sunucunuzun tesliminden itibaren ödeme tarihleriniz 10 gün ileri alınacaktır.
  • 23-09-2014, 15:04:36
    #5
    CONTROL_LTD_STI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır sunucular kurulu durumda ancak ip düzenlemesi bitmedi. telekomdan aldığımız bilgi doğrultusunda bugün diyerek bilgilendiriyoruz. Standart 185 li ipler yerine telekomun 212 li ipleri kurulmaktadır.
    ---------------------------------------------------------
    Müşteri memnuniyeti amacıyla sunucunuzun tesliminden itibaren ödeme tarihleriniz 10 gün ileri alınacaktır.

    Telefon numaralarınızdan size ulaşamıyorum bunun sebebi nedir. 2 Gündür telefonlar açılmıyor bilgi alamıyorum. Telekoma göre hareket ediyorsunuz anlıyorum ama. Burda dedıklerınız telefonda dedıklerınızden çok farklı 3 4 gün öncesinde.
  • 23-09-2014, 19:16:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    candemiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon numaralarınızdan size ulaşamıyorum bunun sebebi nedir. 2 Gündür telefonlar açılmıyor bilgi alamıyorum. Telekoma göre hareket ediyorsunuz anlıyorum ama. Burda dedıklerınız telefonda dedıklerınızden çok farklı 3 4 gün öncesinde.

    R10 vb platformlar üzerinde zaman zaman kampanya duyurularımız bulunmakta bunun haricinde satışımız yada satış konumuz bulunmamaktadır. Forumlar ile destekte vermemekteyiz.

    Destek ve tüm sorularınız için :
    https://www.control.com.tr/
    https://www.control.com.tr/panel/kullanicigirisi.aspx

    Telefon ile destek hizmetimiz bulunmakla beraber yoğunluk anları dışında herzaman telefon ile de destek alabilirsiniz ancak destek talebi açarak herzaman daha hızlı sorununuzu çözümlendirirsiniz. Telefon santralimizde zaten müşteri panelinden öncelikle destek talebi açmanız için sizi yönlendirmektedir. Sistemde bugün açtığınız talep aktif durumda onu takip etmeniz yeterli.

    İyi akşamlar dileriz.
  • 23-09-2014, 20:10:31
    #7
    CONTROL_LTD_STI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 vb platformlar üzerinde zaman zaman kampanya duyurularımız bulunmakta bunun haricinde satışımız yada satış konumuz bulunmamaktadır. Forumlar ile destekte vermemekteyiz.

    Destek ve tüm sorularınız için :
    https://www.control.com.tr/
    https://www.control.com.tr/panel/kullanicigirisi.aspx

    Telefon ile destek hizmetimiz bulunmakla beraber yoğunluk anları dışında herzaman telefon ile de destek alabilirsiniz ancak destek talebi açarak herzaman daha hızlı sorununuzu çözümlendirirsiniz. Telefon santralimizde zaten müşteri panelinden öncelikle destek talebi açmanız için sizi yönlendirmektedir. Sistemde bugün açtığınız talep aktif durumda onu takip etmeniz yeterli.

    İyi akşamlar dileriz.
    Furkan beyın kendı kısısel telefonu aradıgımda dahi cevap alamıyorum. 7/24 telefon mesgul olamaz herhalde. Attıgım tıcket dogrultusunda gelen cevap ise 18:30 a yetısmeezse eskı ıp ıle teslım edılecegı idi ama hala bir haber çıkmadı.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:10:31 -->-> Daha önceki mesaj 19:29:17 --

    Sunucu 6 gün sonrada olsa teslim edilmiştir. Teşşekurler control bilişim
  • 24-09-2014, 05:13:54
    #8
    Üyeliği durduruldu
    CONTROL_LTD_STI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 vb platformlar üzerinde zaman zaman kampanya duyurularımız bulunmakta bunun haricinde satışımız yada satış konumuz bulunmamaktadır. Forumlar ile destekte vermemekteyiz.

    Destek ve tüm sorularınız için :
    https://www.control.com.tr/
    https://www.control.com.tr/panel/kullanicigirisi.aspx

    Telefon ile destek hizmetimiz bulunmakla beraber yoğunluk anları dışında herzaman telefon ile de destek alabilirsiniz ancak destek talebi açarak herzaman daha hızlı sorununuzu çözümlendirirsiniz. Telefon santralimizde zaten müşteri panelinden öncelikle destek talebi açmanız için sizi yönlendirmektedir. Sistemde bugün açtığınız talep aktif durumda onu takip etmeniz yeterli.

    İyi akşamlar dileriz.

    Öncelikle özür dileyerek konu dışıda olsa söylemek istiyorum.

    Siz sanırım üyeliklerinizi 1 yıllık bakımlaramı sokuyorsunuz?

    1 ) @controlbilisim;
    2 ) @CONTROL_LTD_STI;
    3 ) @ControlTelekom;

    Eğer böyle herkes kafasına göre firma isimlerinden durmadan üyelik açıyorsa bizde açalım bari.
  • 24-09-2014, 16:40:51
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Allied adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle özür dileyerek konu dışıda olsa söylemek istiyorum.

    Siz sanırım üyeliklerinizi 1 yıllık bakımlaramı sokuyorsunuz?

    1 ) @controlbilisim;
    2 ) @CONTROL_LTD_STI;
    3 ) @ControlTelekom;

    Eğer böyle herkes kafasına göre firma isimlerinden durmadan üyelik açıyorsa bizde açalım bari.

    Merhaba . Sorunuza kibarca cevap vereyim. Biz tek kişilik dev kadro olarak çalışmamaktayız.

    controlbilisim : M. Furkan ALPER
    ControlTelekom: Yusuf ALPER
    Control_LTD-STI : Anıl Tunçer
    Elbetteki ekip içerisinde benzer nickler kullanacağız.