R10 vb platformlar üzerinde zaman zaman kampanya duyurularımız bulunmakta bunun haricinde satışımız yada satış konumuz bulunmamaktadır. Forumlar ile destekte vermemekteyiz.
Destek ve tüm sorularınız için :
https://www.control.com.tr/ https://www.control.com.tr/panel/kullanicigirisi.aspx
Telefon ile destek hizmetimiz bulunmakla beraber yoğunluk anları dışında herzaman telefon ile de destek alabilirsiniz ancak destek talebi açarak herzaman daha hızlı sorununuzu çözümlendirirsiniz. Telefon santralimizde zaten müşteri panelinden öncelikle destek talebi açmanız için sizi yönlendirmektedir. Sistemde bugün açtığınız talep aktif durumda onu takip etmeniz yeterli.
İyi akşamlar dileriz.
Öncelikle özür dileyerek konu dışıda olsa söylemek istiyorum.
Siz sanırım üyeliklerinizi 1 yıllık bakımlaramı sokuyorsunuz?
1 )
@controlbilisim;
2 )
@CONTROL_LTD_STI;
3 )
@ControlTelekom;
Eğer böyle herkes kafasına göre firma isimlerinden durmadan üyelik açıyorsa bizde açalım bari.