Şikayetçi olduğum kişi :
https://www.r10.net/members/61479-controlbilisim.html
Şikayetçi olma nedenim : controlbilişim e vps sunucu için havale yolu ile para yatırdım 17.09.2014 Tarihinde kurulum süresi 40 dakika gösteriliyor. İlk önce arayıp freebsd versiyonunu kaç ıstedıgımı söyledıler 9.2 dedıgımde kurulum dosyasının olmadıgını ama kurulum dosyasını bulup kurabılceklerını söylediler.
1 gün öyle geçti ertesi gün teslim edıceklerını söyledıler ve etmediler.6 gün oldu ve hala sunucudan haber yok. Satış departmanı telefonları açmıyor.
Kanıtlarım :
https://i.hizliresim.com/ozZoYX.png
Ödeme bilgisi:
https://i.hizliresim.com/ozZoYR.png