Allied adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle özür dileyerek konu dışıda olsa söylemek istiyorum.

Siz sanırım üyeliklerinizi 1 yıllık bakımlaramı sokuyorsunuz?

1 ) @controlbilisim;
2 ) @CONTROL_LTD_STI;
3 ) @ControlTelekom;

Eğer böyle herkes kafasına göre firma isimlerinden durmadan üyelik açıyorsa bizde açalım bari.

Merhaba . Sorunuza kibarca cevap vereyim. Biz tek kişilik dev kadro olarak çalışmamaktayız.

controlbilisim : M. Furkan ALPER
ControlTelekom: Yusuf ALPER
Control_LTD-STI : Anıl Tunçer
Elbetteki ekip içerisinde benzer nickler kullanacağız.