Öncelikle özür dileyerek konu dışıda olsa söylemek istiyorum.
Siz sanırım üyeliklerinizi 1 yıllık bakımlaramı sokuyorsunuz?
1 )
@controlbilisim;
2 )
@CONTROL_LTD_STI;
3 )
@ControlTelekom;
Eğer böyle herkes kafasına göre firma isimlerinden durmadan üyelik açıyorsa bizde açalım bari.
Merhaba . Sorunuza kibarca cevap vereyim. Biz tek kişilik dev kadro olarak çalışmamaktayız.
controlbilisim : M. Furkan ALPER
ControlTelekom: Yusuf ALPER
Control_LTD-STI : Anıl Tunçer
Elbetteki ekip içerisinde benzer nickler kullanacağız.