candemiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayetçi olduğum kişi : https://www.r10.net/members/61479-controlbilisim.html


Şikayetçi olma nedenim : controlbilişim e vps sunucu için havale yolu ile para yatırdım 17.09.2014 Tarihinde kurulum süresi 40 dakika gösteriliyor. İlk önce arayıp freebsd versiyonunu kaç ıstedıgımı söyledıler 9.2 dedıgımde kurulum dosyasının olmadıgını ama kurulum dosyasını bulup kurabılceklerını söylediler.
1 gün öyle geçti ertesi gün teslim edıceklerını söyledıler ve etmediler.6 gün oldu ve hala sunucudan haber yok. Satış departmanı telefonları açmıyor.


Kanıtlarım : https://i.hizliresim.com/ozZoYX.png

Ödeme bilgisi: https://i.hizliresim.com/ozZoYR.png
Network ve ip değişimi yapmamız sebebi ile geçici bir problem var.Sunucular kuruldu ancak yeni siparişleri yeni iplerde aktif etmedik. Kısa süre sonra hesap bilgileri iletilecektir.