Asoshosting ayıp be:)
42
●3.624
- 07-08-2009, 19:57:27Yok hayır kimseyi küçük düşürmeye çalışmıyorum ama baksanıza konuştuğu cümleye allah aşkına. Kanıtın varsa bir çare bulalım denilir mi?
- 07-08-2009, 20:08:53Üyeliği durdurulduOnun kim olduğu belli değil, asoshosting yetkilisi olduğunu sanmıyorum o olsa bile böyle bir konuya o kadar zaman geçtikten sonra neden mesaj yazsın ki?BLack_Hurricane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2010, 18:53:31Eposta Aktivasyonu GerekmekteDemek karalamaya gerek yok. Demek ofis değişikliğinden ben sitemde aylarca güncelleme yapamadım. Peki kardeş benim site nereye uçtu? Bugün bakıyorum bişey yok 2 gün sonra site birbirine girmiş. Yazma izni yok hiçbirşeyi düzeltemiyorum sizden cevap yok. Onuda bırakın telefonda karşımıza çıkan hanımefendiden aldığımız şu cevap revamı allah aşkına "Burası aslında dergi hostingle bir alakası yok". Bir cep numarası verdi o hanımfendi tam 1 ay aradım arkadaş. Alakası yoksa niye o telefon numarasını oraya yazdınız arkadaş? Size yazdığım yardım taleplerinin ekran görüntülerinimi yayınlayayım illaki ve tabi sizden alamadığımız cevapların? Msn konuşması vardı onuda kaydetmiştim. Daha doğrusu sadece ben konuşmuşum. Kaç soru sormuşum kaç cevap almışım nasıl almışım...mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2010, 19:00:17Eposta Aktivasyonu GerekmekteKardeşim ben Hamza (şengülbilişim) diye bir arkadaştan 30 lira gibi bir fiyata 50 gb alan aldım. Ama helal olsun asosun yani yeni adıyla onofis olan firmadan daha kaliteli olduğunu rahat bir şekilde söylerim. Msn den heran destek alıyorum kardeş şu oldu diyorum saolsun problemi çözene kadar bilgilendiriyo. Allah razı olsun. Alan adım hala asosta orası ayrı ama onuda değiştircem. Daha ağustosta bitiyo sürem ama o rezilliği çekmem arkadaş. Arkadaş kalkmış karalama diyo ya yok böyle bişe. Capsleri bulup koyunca ne diceksin bakalım?
- 10-03-2010, 19:10:08Eposta Aktivasyonu GerekmekteKardeşim senin ben ne kod bilgin nede bilgisayar bilginin hiç olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim.yelhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bakın asostaki alanımda yaşadığım problemi 03-02-2009 tarihinde açmışım yani daha ben r10.net deki bu konuyu daha ozaman görmemişim bile. yazdığım ilk mesajdan zaten bu anlaşılır. Ne kod hatası ne yanlış yazılması senin kod bilgin ne allah aşkına?
Buradan açtığım konuya bir gözatın isterseniz kod hatasımı iframe virüsümü anlarsınız ;
http://www.cmsturk.net/forum/showthread.php?p=172481 - 10-03-2010, 19:30:10chifo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülechifo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülechifo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Flood yapmaktan ban yiceksin olan o olcak.