• 07-08-2009, 19:57:27
    #28
    Yok hayır kimseyi küçük düşürmeye çalışmıyorum ama baksanıza konuştuğu cümleye allah aşkına. Kanıtın varsa bir çare bulalım denilir mi?
  • 07-08-2009, 20:08:53
    #29
    Üyeliği durduruldu
    BLack_Hurricane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hayır kimseyi küçük düşürmeye çalışmıyorum ama baksanıza konuştuğu cümleye allah aşkına. Kanıtın varsa bir çare bulalım denilir mi?
    Onun kim olduğu belli değil, asoshosting yetkilisi olduğunu sanmıyorum o olsa bile böyle bir konuya o kadar zaman geçtikten sonra neden mesaj yazsın ki?
  • 07-08-2009, 21:11:25
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar son zamanlarda iframe virüsü çoğalmaya başladı asoshostingin bir sorunu yoktur diye düşünüyorum 2008 yılının başında ben bu iframe virüsü yüzünden 7 sunucu değiştirdim anca kurtulabildim.
  • 11-09-2009, 14:39:52
    #31
    Üyeliği durduruldu
    kimse bana asosu savunmasın ALLAH AŞKINA edit:yenı konu açıldı
  • 10-03-2010, 18:53:31
    #32
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    chifo Kardesim Bos Yere Karalamaya Cizmeye Gerek Yok.. Basta Diger Konularda Yazmıstım OFİS DEGİŞİKLİ VAR Diye Ama Biraz Arastırmacı Olmadıgımızdan Bu Tür Seyler Cıkıyor Destek Olarak Sorun Yasadık Bir Kac Gün..Alan Adına Gelince Bayisi Oldugumuz Yerde Hata Var Sistemlerinde Bİzle Alakalı Bir Sorun Degil Ama Biz Kendileri İle Görüstük Hallettiklerini Söylediler.. Sitenize Gelince ;

    Msn Ekleyin Görüselim
    Onurozbek_1@hotmail.com
    Demek karalamaya gerek yok. Demek ofis değişikliğinden ben sitemde aylarca güncelleme yapamadım. Peki kardeş benim site nereye uçtu? Bugün bakıyorum bişey yok 2 gün sonra site birbirine girmiş. Yazma izni yok hiçbirşeyi düzeltemiyorum sizden cevap yok. Onuda bırakın telefonda karşımıza çıkan hanımefendiden aldığımız şu cevap revamı allah aşkına "Burası aslında dergi hostingle bir alakası yok". Bir cep numarası verdi o hanımfendi tam 1 ay aradım arkadaş. Alakası yoksa niye o telefon numarasını oraya yazdınız arkadaş? Size yazdığım yardım taleplerinin ekran görüntülerinimi yayınlayayım illaki ve tabi sizden alamadığımız cevapların? Msn konuşması vardı onuda kaydetmiştim. Daha doğrusu sadece ben konuşmuşum. Kaç soru sormuşum kaç cevap almışım nasıl almışım...
  • 10-03-2010, 19:00:17
    #33
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Kardeşim ben Hamza (şengülbilişim) diye bir arkadaştan 30 lira gibi bir fiyata 50 gb alan aldım. Ama helal olsun asosun yani yeni adıyla onofis olan firmadan daha kaliteli olduğunu rahat bir şekilde söylerim. Msn den heran destek alıyorum kardeş şu oldu diyorum saolsun problemi çözene kadar bilgilendiriyo. Allah razı olsun. Alan adım hala asosta orası ayrı ama onuda değiştircem. Daha ağustosta bitiyo sürem ama o rezilliği çekmem arkadaş. Arkadaş kalkmış karalama diyo ya yok böyle bişe. Capsleri bulup koyunca ne diceksin bakalım?
  • 10-03-2010, 19:10:08
    #34
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    yelhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence yakışmıyor sana, durumu bir mail ile bildirebilirdin insanlık halidir bir kodu yanlış yazar virüs programı onu truva atı sanar ve öyle gösterir bence mail atmak yerine gelip burada konu açmanız yanlış bir davranış insanların ekmeğiyle oynamak yakışmaz bize
    Kardeşim senin ben ne kod bilgin nede bilgisayar bilginin hiç olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim.

    bakın asostaki alanımda yaşadığım problemi 03-02-2009 tarihinde açmışım yani daha ben r10.net deki bu konuyu daha ozaman görmemişim bile. yazdığım ilk mesajdan zaten bu anlaşılır. Ne kod hatası ne yanlış yazılması senin kod bilgin ne allah aşkına?

    Buradan açtığım konuya bir gözatın isterseniz kod hatasımı iframe virüsümü anlarsınız ;
    http://www.cmsturk.net/forum/showthread.php?p=172481
  • 10-03-2010, 19:17:53
    #35
    04-02-2008, 19:42:07

    yok artık lebron james nerden buluyorsunuz böyle eski konuları
  • 10-03-2010, 19:30:10
    #36
    Platin üye
    chifo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demek karalamaya gerek yok. Demek ofis değişikliğinden ben sitemde aylarca güncelleme yapamadım. Peki kardeş benim site nereye uçtu? Bugün bakıyorum bişey yok 2 gün sonra site birbirine girmiş. Yazma izni yok hiçbirşeyi düzeltemiyorum sizden cevap yok. Onuda bırakın telefonda karşımıza çıkan hanımefendiden aldığımız şu cevap revamı allah aşkına "Burası aslında dergi hostingle bir alakası yok". Bir cep numarası verdi o hanımfendi tam 1 ay aradım arkadaş. Alakası yoksa niye o telefon numarasını oraya yazdınız arkadaş? Size yazdığım yardım taleplerinin ekran görüntülerinimi yayınlayayım illaki ve tabi sizden alamadığımız cevapların? Msn konuşması vardı onuda kaydetmiştim. Daha doğrusu sadece ben konuşmuşum. Kaç soru sormuşum kaç cevap almışım nasıl almışım...
    chifo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim ben Hamza (şengülbilişim) diye bir arkadaştan 30 lira gibi bir fiyata 50 gb alan aldım. Ama helal olsun asosun yani yeni adıyla onofis olan firmadan daha kaliteli olduğunu rahat bir şekilde söylerim. Msn den heran destek alıyorum kardeş şu oldu diyorum saolsun problemi çözene kadar bilgilendiriyo. Allah razı olsun. Alan adım hala asosta orası ayrı ama onuda değiştircem. Daha ağustosta bitiyo sürem ama o rezilliği çekmem arkadaş. Arkadaş kalkmış karalama diyo ya yok böyle bişe. Capsleri bulup koyunca ne diceksin bakalım?
    chifo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim senin ben ne kod bilgin nede bilgisayar bilginin hiç olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim.

    bakın asostaki alanımda yaşadığım problemi 03-02-2009 tarihinde açmışım yani daha ben r10.net deki bu konuyu daha ozaman görmemişim bile. yazdığım ilk mesajdan zaten bu anlaşılır. Ne kod hatası ne yanlış yazılması senin kod bilgin ne allah aşkına?

    Buradan açtığım konuya bir gözatın isterseniz kod hatasımı iframe virüsümü anlarsınız ;
    http://www.cmsturk.net/forum/showthread.php?p=172481

    Flood yapmaktan ban yiceksin olan o olcak.