Kardeşim ben Hamza (şengülbilişim) diye bir arkadaştan 30 lira gibi bir fiyata 50 gb alan aldım. Ama helal olsun asosun yani yeni adıyla onofis olan firmadan daha kaliteli olduğunu rahat bir şekilde söylerim. Msn den heran destek alıyorum kardeş şu oldu diyorum saolsun problemi çözene kadar bilgilendiriyo. Allah razı olsun. Alan adım hala asosta orası ayrı ama onuda değiştircem. Daha ağustosta bitiyo sürem ama o rezilliği çekmem arkadaş. Arkadaş kalkmış karalama diyo ya yok böyle bişe. Capsleri bulup koyunca ne diceksin bakalım?