• 10-03-2010, 19:31:41
    #37
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    04-02-2008, 19:42:07

    yok artık lebron james nerden buluyorsunuz böyle eski konuları
    Burası forum değil mi? ) bilgi paylaşımı yapılmıyormu. konunun eskisi yenisimi olurmuş. ona bakarsan 2. dünya savaşıda çok eski ama unutulmuyo işte
  • 10-03-2010, 19:32:45
    #38
    Misafir
    Konu boş ve gereksiz bir konu, aşağıdaki flood yapan şahısın amacı zaten belli. 1 moderatör arkadaş umarım kilitler konuyu...
  • 10-03-2010, 19:33:06
    #39
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Hukonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Flood yapmaktan ban yiceksin olan o olcak.
    valla hiç sorun değil arkadaşım banlıcaksınız banlayın nasıl bi tehdit bu
  • 10-03-2010, 19:34:57
    #40
    Misafir
    chifo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hiç sorun değil arkadaşım banlıcaksınız banlayın nasıl bi tehdit bu
    Ne tehditi. Forum kurallarını çiğniyorsun, arkadaşımızda seni uyarıyor güzelce
  • 10-03-2010, 19:39:46
    #41
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    SahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne tehtidi. Forum kurallarını çiğniyorsun, arkadaşımızda seni uyarıyor güzelce
    Kardeş ordaki yazılara bak bakalım flood a benzer bir durum varmı. 3 tane mesaj yazmışım arkasından habire flood konu kapansın yazmışsınız. ama dünyanın sonu değil. banlıcaklarsa banlasınlar. burda hırsızlık etmedik hainlik etmedik birine hakaret etmedik...
  • 10-03-2010, 19:40:02
    #42
    chifo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burası forum değil mi? ) bilgi paylaşımı yapılmıyormu. konunun eskisi yenisimi olurmuş. ona bakarsan 2. dünya savaşıda çok eski ama unutulmuyo işte
    burası forum değil, alibabanın çiftliği! siz ve sizin gibiler olduğu sürece.

    Report ediyorum, insanlar güzellikle uyarıyorlar ban sebebi kural ihlali yapıyorsunuz birde aklınız sıra millete laf yetiştirdiğinizi zannediyorsunuz!
  • 10-03-2010, 19:44:43
    #43
    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burası forum değil, alibabanın çiftliği! siz ve sizin gibiler olduğu sürece.

    Report ediyorum, insanlar güzellikle uyarıyorlar ban sebebi kural ihlali yapıyorsunuz birde aklınız sıra millete laf yetiştirdiğinizi zannediyorsunuz!
    ....

    ve şikayetiniz varsa Şikayetim Var kategorisine konu açarsınız aylar geçmiş konunun üzerinden hortlatmaya gerek yok.

    Kilit.