Bence yakışmıyor sana, durumu bir mail ile bildirebilirdin insanlık halidir bir kodu yanlış yazar virüs programı onu truva atı sanar ve öyle gösterir bence mail atmak yerine gelip burada konu açmanız yanlış bir davranış insanların ekmeğiyle oynamak yakışmaz bize
Kardeşim senin ben ne kod bilgin nede bilgisayar bilginin hiç olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim.
bakın asostaki alanımda yaşadığım problemi 03-02-2009 tarihinde açmışım yani daha ben r10.net deki bu konuyu daha ozaman görmemişim bile. yazdığım ilk mesajdan zaten bu anlaşılır. Ne kod hatası ne yanlış yazılması senin kod bilgin ne allah aşkına?
Buradan açtığım konuya bir gözatın isterseniz kod hatasımı iframe virüsümü anlarsınız ;
http://www.cmsturk.net/forum/showthread.php?p=172481