chifo Kardesim Bos Yere Karalamaya Cizmeye Gerek Yok.. Basta Diger Konularda Yazmıstım OFİS DEGİŞİKLİ VAR Diye Ama Biraz Arastırmacı Olmadıgımızdan Bu Tür Seyler Cıkıyor Destek Olarak Sorun Yasadık Bir Kac Gün..Alan Adına Gelince Bayisi Oldugumuz Yerde Hata Var Sistemlerinde Bİzle Alakalı Bir Sorun Degil Ama Biz Kendileri İle Görüstük Hallettiklerini Söylediler.. Sitenize Gelince ;
Msn Ekleyin Görüselim
Onurozbek_1@hotmail.com
Demek karalamaya gerek yok. Demek ofis değişikliğinden ben sitemde aylarca güncelleme yapamadım. Peki kardeş benim site nereye uçtu? Bugün bakıyorum bişey yok 2 gün sonra site birbirine girmiş. Yazma izni yok hiçbirşeyi düzeltemiyorum sizden cevap yok. Onuda bırakın telefonda karşımıza çıkan hanımefendiden aldığımız şu cevap revamı allah aşkına "Burası aslında dergi hostingle bir alakası yok". Bir cep numarası verdi o hanımfendi tam 1 ay aradım arkadaş. Alakası yoksa niye o telefon numarasını oraya yazdınız arkadaş? Size yazdığım yardım taleplerinin ekran görüntülerinimi yayınlayayım illaki ve tabi sizden alamadığımız cevapların? Msn konuşması vardı onuda kaydetmiştim. Daha doğrusu sadece ben konuşmuşum. Kaç soru sormuşum kaç cevap almışım nasıl almışım...