• 28-01-2008, 13:30:48
    #10
    Servis sözleşmelerini baştan okumalıydınız.

    Dedicated servers, Dedicated hosting, Windows server, Linux server at VRTservers.net

    Belki spam değilde lisansız vbulletin filende olabilir.VVareze ve spamlara tahammülleri yok.
  • 28-01-2008, 13:32:47
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Belki spam değilde lisansız vbulletin filende olabilir.VVareze ve spamlara tahammülleri yok.
    Spam değilse %90 lisanssız vb.Bizimde neden olarak Lisansız Vb nedeniyle kapatmışlardı.
  • 28-01-2008, 13:34:46
    #12
    Ya bu 250 site içerisinde firmalar okullar felan hepsi var yedeğimi vermesin çok Kötü olcak..Teşekkürler adimhost inşallah bende sizin kadar şanslı olurum...Dün gece 2 civarında oldu zaten
  • 28-01-2008, 13:37:20
    #13
    Kesin spam ya sanmıyorum şikayet üzerine olmuş zaten spam yapan site felan belli.. Datacenteri felan aradım sanıyorum zaman farkından Kimse yok..
  • 28-01-2008, 13:38:19
    #14
    Benim çalıştığım ilk dönemlerde (Nisan-Mayıs 2007) önceden lisansız vbulletin için uyarırlardı.Kapatın diye.

    Sonradan ise (Hazirandan sonra) uyarısız kapatmalar meydana geldi.Ben 60 küsür makinenin yedeğini otomatik olarak her gün 3tb lık bir yedek alanına aldırıyordum.Kontrol panelleri sayesinde

    Sonradan ise (Ağustos-Eylül döneminden sonra) hiçbir amerikan firması ile çalışmama kararı aldım vede 60 küsür makinenin yarısından çoğu Netdirekt'e taşındı.

    Netdirekt ve Nixcon'da mutluyuz,huzurluyuz.
  • 28-01-2008, 13:55:24
    #15
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim çalıştığım ilk dönemlerde (Nisan-Mayıs 2007) önceden lisansız vbulletin için uyarırlardı.Kapatın diye.

    Sonradan ise (Hazirandan sonra) uyarısız kapatmalar meydana geldi.Ben 60 küsür makinenin yedeğini otomatik olarak her gün 3tb lık bir yedek alanına aldırıyordum.Kontrol panelleri sayesinde

    Sonradan ise (Ağustos-Eylül döneminden sonra) hiçbir amerikan firması ile çalışmama kararı aldım vede 60 küsür makinenin yarısından çoğu Netdirekt'e taşındı.

    Netdirekt ve Nixcon'da mutluyuz,huzurluyuz.
    Bana bir kere uyarı verildi lisanssız vbulletin için.

    Daha sonralarında ise önce bir mail atıyorlar TR saati ile 19.00 gibi.

    Yine TR Saati ile 21.00 dolaylarında sunucu kapatılıyordu.

    İnsanlık hali insan dışarıda olur o vakitlerde, hastalık olur birşey olur. 2 Kere başıma geldi, 2 kere yaptılar bu durumu bana. Soğudum daha sonra Netdirekt'e geçtim.

    VRT, network olarak mükkemmel seviyede bence. Ama kopya yazılım olacak derseniz uzak durmalısınız.
  • 28-01-2008, 14:00:13
    #16
    Bu bizim insiyatifimizde olmuyor bazen adam lisansız Vb kuruyor zaten bir şikayet üzerine kapandı bunu yapanada bişey demiyorum artık...Şikayet edende belli artık durumu zamana bıraktım ve bekliyoruz datacenterdan Mail
  • 28-01-2008, 14:04:54
    #17
    Üyeliği durduruldu
    spam atarken e-mail trafigini izlemen lazımdı anında mysql i durdurman lazımdı neyse geçmiş olsun
  • 28-01-2008, 14:17:34
    #18
    Ben atsam neyse bir müşteri attı haberim dahi yok yani