Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim çalıştığım ilk dönemlerde (Nisan-Mayıs 2007) önceden lisansız vbulletin için uyarırlardı.Kapatın diye.

Sonradan ise (Hazirandan sonra) uyarısız kapatmalar meydana geldi.Ben 60 küsür makinenin yedeğini otomatik olarak her gün 3tb lık bir yedek alanına aldırıyordum.Kontrol panelleri sayesinde

Sonradan ise (Ağustos-Eylül döneminden sonra) hiçbir amerikan firması ile çalışmama kararı aldım vede 60 küsür makinenin yarısından çoğu Netdirekt'e taşındı.

Netdirekt ve Nixcon'da mutluyuz,huzurluyuz.
Bana bir kere uyarı verildi lisanssız vbulletin için.

Daha sonralarında ise önce bir mail atıyorlar TR saati ile 19.00 gibi.

Yine TR Saati ile 21.00 dolaylarında sunucu kapatılıyordu.

İnsanlık hali insan dışarıda olur o vakitlerde, hastalık olur birşey olur. 2 Kere başıma geldi, 2 kere yaptılar bu durumu bana. Soğudum daha sonra Netdirekt'e geçtim.

VRT, network olarak mükkemmel seviyede bence. Ama kopya yazılım olacak derseniz uzak durmalısınız.