Benim çalıştığım ilk dönemlerde (Nisan-Mayıs 2007) önceden lisansız vbulletin için uyarırlardı.Kapatın diye.

Sonradan ise (Hazirandan sonra) uyarısız kapatmalar meydana geldi.Ben 60 küsür makinenin yedeğini otomatik olarak her gün 3tb lık bir yedek alanına aldırıyordum.Kontrol panelleri sayesinde

Sonradan ise (Ağustos-Eylül döneminden sonra) hiçbir amerikan firması ile çalışmama kararı aldım vede 60 küsür makinenin yarısından çoğu Netdirekt'e taşındı.

Netdirekt ve Nixcon'da mutluyuz,huzurluyuz.