• 28-01-2008, 13:08:45
    #1
    Merhaba Şu Anda VRT de bir sunucum var Sitelerimden Biri mail atmış yani spam yapmış Bir Kişide Şikayet etmiş ve sunucumu datacenter (vrt inc.) Şu an kapattı ve tekrar açmıyor Buyaptığı saçmalık değilmi sadece siteyi kapatması gerekmezmı Bütün sitelerim Şu An Off acil yardım Ne yapmam gerekli
  • 28-01-2008, 13:13:04
    #2
    Malesef.
    VRT Inc. spam gibi faaliyetlerde sıfır tolerans gösterir.
    Acı ama gerçek siz o makineyi unutun.

    Alıntı
    Zero spam tolerance:

    All spammers will be terminated from our network without any refund. Spammers will be fine in the amount of $50.00 per server.
    sunucularda unmanaged olduğu için siteyi kapatma gibi bir yükümlülükleri yok.
  • 28-01-2008, 13:13:55
    #3
    peridokya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Şu Anda VRT de bir sunucum var Sitelerimden Biri mail atmış yani spam yapmış Bir Kişide Şikayet etmiş ve sunucumu datacenter (vrt inc.) Şu an kapattı ve tekrar açmıyor Buyaptığı saçmalık değilmi sadece siteyi kapatması gerekmezmı Bütün sitelerim Şu An Off acil yardım Ne yapmam gerekli
    Spam ve Kopya yazılım bulundurma konusunda oldukça hassaslardır. 4-5 Ay civarı çalışmışlığım var kendileri ile

    Tekrar açmak için re-connect ücreti alırlar 30$, değişmediyse eğer.
  • 28-01-2008, 13:16:11
    #4
    ya para sorun değil açsınlar yeter ne yapmam gerekli 250 site var ya nasıl unuturm
  • 28-01-2008, 13:17:45
    #5
    peridokya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya para sorun değil açsınlar yeter ne yapmam gerekli 250 site var ya nasıl unuturm
    Panelde makinenin yanında ödeme bekleniyor mu yazıyor Cancelled mı yazıyor ?
  • 28-01-2008, 13:19:05
    #6
    bilmiyorum o kadar ownhost tan aldım daha bize verilen bilgi bu oda yok şu an
  • 28-01-2008, 13:21:24
    #7
    peridokya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilmiyorum o kadar ownhost tan aldım daha bize verilen bilgi bu oda yok şu an
    Cancelled yazıyorsa onu çoktan formatlayıp başka bir müşterilerine satmışlardır.
  • 28-01-2008, 13:25:47
    #8
    Bu nasıl iş ya Fırsat mı bekliyo bu vrt elime yedeklerim geçmesin Çok Kötü olcak yapılan spam 100 kişilik bir üyeli forum un üyelere mail atması birkereye mahsus bir kişinin yaptğını onlarca kişinin çekmesi adil mi of
  • 28-01-2008, 13:29:55
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun Medyadizaynda bilir.Vrt zamanında bizim sunucumuzda kapamıştı.Allahtan 2 gün öncesinde makinaya format atılmıştı.Yedeklerimizi almıştık başka sunucuya.Sunucuyuda açmadılar geri Başkasına sattılar.Ucuz atlattık.Kurtulduguma şükrettim.Geçmiş olsun.250 Site Off.