Ne yapmam gerekli
Lütfen Yardım VRT Ne Yapıyor ?
38
●1.838
- 28-01-2008, 13:08:45Merhaba Şu Anda VRT de bir sunucum var Sitelerimden Biri mail atmış yani spam yapmış Bir Kişide Şikayet etmiş ve sunucumu datacenter (vrt inc.) Şu an kapattı ve tekrar açmıyor Buyaptığı saçmalık değilmi sadece siteyi kapatması gerekmezmı Bütün sitelerim Şu An Off acil yardım
Ne yapmam gerekli
- 28-01-2008, 13:13:04Malesef.
VRT Inc. spam gibi faaliyetlerde sıfır tolerans gösterir.
Acı ama gerçek siz o makineyi unutun.
sunucularda unmanaged olduğu için siteyi kapatma gibi bir yükümlülükleri yok.Alıntı - 28-01-2008, 13:13:55Spam ve Kopya yazılım bulundurma konusunda oldukça hassaslardır. 4-5 Ay civarı çalışmışlığım var kendileri ileperidokya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Tekrar açmak için re-connect ücreti alırlar 30$, değişmediyse eğer. - 28-01-2008, 13:17:45Panelde makinenin yanında ödeme bekleniyor mu yazıyor Cancelled mı yazıyor ?peridokya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-01-2008, 13:21:24Cancelled yazıyorsa onu çoktan formatlayıp başka bir müşterilerine satmışlardır.peridokya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-01-2008, 13:29:55Üyeliği durdurulduGeçmiş olsun Medyadizaynda bilir.Vrt zamanında bizim sunucumuzda kapamıştı.Allahtan 2 gün öncesinde makinaya format atılmıştı.Yedeklerimizi almıştık başka sunucuya.Sunucuyuda açmadılar geri Başkasına sattılar.Ucuz atlattık.Kurtulduguma şükrettim.Geçmiş olsun.250 Site Off.
