Merhaba Şu Anda VRT de bir sunucum var Sitelerimden Biri mail atmış yani spam yapmış Bir Kişide Şikayet etmiş ve sunucumu datacenter (vrt inc.) Şu an kapattı ve tekrar açmıyor Buyaptığı saçmalık değilmi sadece siteyi kapatması gerekmezmı Bütün sitelerim Şu An Off acil yardım

Ne yapmam gerekli
Spam ve Kopya yazılım bulundurma konusunda oldukça hassaslardır. 4-5 Ay civarı çalışmışlığım var kendileri ile
Tekrar açmak için re-connect ücreti alırlar 30$, değişmediyse eğer.