Bu bizim insiyatifimizde olmuyor bazen adam lisansız Vb kuruyor zaten bir şikayet üzerine kapandı bunu yapanada bişey demiyorum artık...Şikayet edende belli artık durumu zamana bıraktım ve bekliyoruz datacenterdan Mail