• 22-11-2013, 04:38:51
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bazen yerli malı yurdun malı diyesim geliyor işte. ...
  • 22-11-2013, 09:18:24
    #11
    Yorumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen yerli malı yurdun malı diyesim geliyor işte. ...
    Ahh hocam ah dogru soyluyorsunuzda turkce olmayan avrupa-amerikaya hizmet verdiginiz zaman tr lokasyon sunucu olmuyor maalesef
  • 22-11-2013, 11:52:36
    #12
    Coşkun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet ama bunlarında Türk bayileri var
    Ingiltere'de otursaniz Redstationdan sahsen mi alirdiz yoksa araci firmadan mi alirdiniz? Leasewebten almasi bir problem dogurmaz arkadas sunucu yonetimi hakkinda bilgisi varsa sonucta dilide var.
  • 22-11-2013, 23:22:34
    #13
    Leaseweb ile alakalı şu tarz bir durumdan bahsedeyim, 100TB BW limitli sunucusunu kullanıp 50~TB limit aşımı yapan müşterisine 5000~€ ek fatura çıkartabilen firmadan bahsediyoruz. Aynı sunucuyu büyük bir resellerından alsanız ve aynı limit aşımı yapsanız ödiyeceğiniz tutar 300~500 €

    Yani sizin 1€ geciken faturanız için 125€ ceza kesmişler, para bile değil
    Siz siz olun, bu tarz bir ödeme geciktirmeyi hiç bir zaman hiç bir firmada yapmayın derim.

    Övünmek vs için yazmıyorum, şuan 5+ farklı firmadan sunucu ve hizmet alıyorum, faturam dün oluşturulduysa en kötü yarın öderim. Hatta bazı firmalarda açık pozitif 1000+ TL/€ bakiyem vardır, ben unutursam vs sistem bakiyemden ödesin, sistem kesintisi olmasın derim.

    Sizin için söyelemiyorum bir gennelemedir;
    Maalesef Türk Hosting müşterisi, faturasını son günü hatta son günüden sonra yatırır! Keşke her firma leaseweb gibi 15TL hizmetine 12TL lik gecikme ceazsı uygulasada, herkes ödeme disiplini sahibi olsa...
  • 22-11-2013, 23:42:24
    #14
    sunucuoptimizasyon.com
    Ufkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Leaseweb ile alakalı şu tarz bir durumdan bahsedeyim, 100TB BW limitli sunucusunu kullanıp 50~TB limit aşımı yapan müşterisine 5000~€ ek fatura çıkartabilen firmadan bahsediyoruz. Aynı sunucuyu büyük bir resellerından alsanız ve aynı limit aşımı yapsanız ödiyeceğiniz tutar 300~500 €

    Yani sizin 1€ geciken faturanız için 125€ ceza kesmişler, para bile değil
    Siz siz olun, bu tarz bir ödeme geciktirmeyi hiç bir zaman hiç bir firmada yapmayın derim.

    Övünmek vs için yazmıyorum, şuan 5+ farklı firmadan sunucu ve hizmet alıyorum, faturam dün oluşturulduysa en kötü yarın öderim. Hatta bazı firmalarda açık pozitif 1000+ TL/€ bakiyem vardır, ben unutursam vs sistem bakiyemden ödesin, sistem kesintisi olmasın derim.

    Sizin için söyelemiyorum bir gennelemedir;
    Maalesef Türk Hosting müşterisi, faturasını son günü hatta son günüden sonra yatırır! Keşke her firma leaseweb gibi 15TL hizmetine 12TL lik gecikme ceazsı uygulasada, herkes ödeme disiplini sahibi olsa...
    Aslında bu tür verimerkezlerinin amacı satışı kendileri üzerinden atmak, bayilerimiz olsun, partnerlerimiz olsun onlar satsın biz tek kişi ile muhattap olalım, 100 kişiyle değil. Düşünsenize biri sunucu alıyor leaswebden, sonra koskoca verimerkezine ticket atıyor, ben wp kuramıyorum yada wp sitem hacklendi girin virüsleri temizleyin

    O yüzden kendisiyle direk çalışanlar için şartları baştan ağır koymuşlar, bizim satışa ihtiyacımız yok ama illah çalışacağım diyorsanız şartlarımız bunlar, işinize gelirse, gelmesse kapı orda çokta tın
  • 22-11-2013, 23:46:08
    #15
    Leaseweb kadar rezil bir firma yok bu durumda. VDS min olduğu clould hizmetlerinde sıkıntı çıktı tüm datalarım gitti gözümün yaşıan bile bakmadılar.
  • 23-11-2013, 00:18:22
    #16
    Bilisim06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Leaseweb kadar rezil bir firma yok bu durumda. VDS min olduğu clould hizmetlerinde sıkıntı çıktı tüm datalarım gitti gözümün yaşıan bile bakmadılar.
    Yedeklemek, her zaman yedeklemek...

    Ekmek kazandığım sunucularım da;
    SQL yedekleri SAATLIK,
    Statik temel dosyalar günlük, 2 farklı lokasyona alınan FULL Cron BackUp'lar ile,
    Değişken dosyları RAID 50/60 ile korumaya çalışıyorum...

    20+ Sunucu, 300+ TB veri, anlık 5+ GBit kullanımı...
  • 23-11-2013, 10:18:54
    #17
    Rezil kelimesinin anlamının tam olarak bilindiğinden şüphe ediyorum.

    r10 üyeleri bu kelimeyi nasıl bu kadar kolay ve rahat kullanabiliyor gerçekten şaşırıyorum.

    Bilisim06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Leaseweb kadar rezil bir firma yok bu durumda. VDS min olduğu clould hizmetlerinde sıkıntı çıktı tüm datalarım gitti gözümün yaşıan bile bakmadılar.
  • 23-11-2013, 11:19:20
    #18
    yurtdışında yaşayanların doğal karşılayacağı prosedürler bunlar.

    sabah 05te sunucunun resetlenmesi için 100 euro, dvd yazdırmak için 30 pound, power supply değiştirtmek 50 eur işçilik için ödemişliğimiz mevcuttur.

    belki bu yüzden o şirketler zengin olup bizim dcleri satın alıyor.