• 21-11-2013, 20:02:47
    #1
    Arkadaşlar uzun süredir kullandığımız bir dedicated sunucumuz var, paypal üzerinden otomatik ödeme talimatlı şekilde düzenli olarak ödemelerini yapıyorduk, fakat 1 aydır kartımda müsaitlik bulamamışlar banada bunu bildirmemişler ki ödeme yapayım, bugün aşağıdaki mail tarafıma ulaştı 125 euro gecikme cezası kesmişler.;

    ''Dear Mr. kodet,

    Despite several reminders, LeaseWeb has still not received full payment for the outstanding amount of EUR 149,07. You are therefore in breach of your payment obligation towards LeaseWeb. LeaseWeb will suspend all services to you with immediate effect.

    Please note that the suspension has resulted in a deactivation charge of EUR 125,00 + VAT being due by you. Your total outstanding amount is now EUR 274,07.

    To reactivate your account and services, full payment should reach LeaseWeb within seven days from today. After this period LeaseWeb will terminate all agreements with you and all your data will be deleted. LeaseWeb will not be able to recover any data after this process has been completed. LeaseWeb may also, without further warning, proceed to unregister all domain names that you registered through LeaseWeb. After termination, LeaseWeb will exercise whatever rights and remedies it has to recover the outstanding amount and the deactivation charge, together with any interest and legal expenses.

    Please visit the Self Service Center to pay the outstanding amount (including the deactivation fee): ''


    Butür bir durumla daha önce karşılaşan oldumu acaba? Bu ceza tutarını kaldırtabilirmiyiz bilen varmı acaba? Bir ikincisi ödemeyi geciktirmiş olmamdan ötürü bundan sonraki süreçte hizmetlerini aksatırlarmı? başka bir firmayamı geçmeliyim? Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim. şimdiden teşekkürler.
  • 21-11-2013, 23:03:49
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    @Coşkun a soralım. Leaseweb bayisi kendisi.
  • 21-11-2013, 23:16:08
    #3
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Coşkun a soralım. Leaseweb bayisi kendisi.
    Hocam çok saolun ilginiz ve destek çabanız için, coşkun bey bayisiyse yüksek ihtimal bu durumlarda esneklikleri varmı biliyordur o zaman. bizide aydınlatmış olur hiç olmazsa.
  • 21-11-2013, 23:19:11
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    Aysima hostingte bayisi, ayberk beyide çağıralım konuya, kendileri çok daha eskidir. Hangisi haberdar olursa artık

    @AySiMa
  • 21-11-2013, 23:27:14
    #5
    Coşkun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Esneklik tanımazlar. Çünkü belli bir süre geçmiş ve hiç bilgi vermemişsiniz sözleşmelerine göre hizmeti kapatacakları için devredışı bırakma ve açtırma ücretini birlikte talep ediyorlar.

    ve Size gelen Email'de diyorki bugünden (emailin size geldiği günden) itibaren 7 gün boyunca ödeme yapılmaz ise bilgiler ile birlikte sunucuyu sileceklermiş. ve kesinlikle verilere birdaha ulaşamazmışsınız.
    Hocam ben şimdi ödemeyi yapsam da sunucu hizmetimi iptalmi edecekler sizce? Dünya kadar sanal pos var tanımlı ip'lerde yanarım biterim :S
  • 21-11-2013, 23:31:43
    #6
    Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için, yarın mesai saatleri içinde telefonla arayacağım daha sağlıklı olur, belki insafa gelip ceza tutarını silerler, hocam faiz desen faiz değil, bildiğin üstüme çökmüşler 150euro için 125 euro ceza
  • 21-11-2013, 23:42:35
    #7
    Yanlış anlamayın. Sanalpos ip vb diyorsunuz.

    Ciddi bir iş yapıyorsanız bu tarz ödemeler vs atlamanız büyük bir problem.

    150€ için 125€ değildir büyük ihtimalle. 1500€ da olsa aşırı gecikme ücreti 125€ sabittir diye hatırlıyorum.
  • 21-11-2013, 23:46:49
    #8
    butur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlamayın. Sanalpos ip vb diyorsunuz.

    Ciddi bir iş yapıyorsanız bu tarz ödemeler vs atlamanız büyük bir problem.

    150€ için 125€ değildir büyük ihtimalle. 1500€ da olsa aşırı gecikme ücreti 125€ sabittir diye hatırlıyorum.
    Hocam kk'larımda sürekli hareket var, gün içinde nakit limit açarak uluslarası işlem yapıyorum, leaseweb faturalarını paypal'dan otomatik ödemeye almıştım o yüzden hiç aklıma bile gelmemişti 10 aydır düzenli bir şekilde çekiyordu, bu sefer nasıl 1 ay boyunca kartımda boşluk bulup çekemedi inanın bilmiyorum, sonuçta haklısınız ekmek kazandığınız işi takip etmek gerek ama ayağımızı yorganımıza göre uzatmayıp 10 işi birden yapmaya çalışınca bu tür aksilikler olabiliyor maalesefki. Fikrinizi paylaştığınız için ayrıca teşekkürler. iyi akşamlar.
  • 21-11-2013, 23:49:52
    #9
    Söylediklerimi bu kadar anlayışla karşıladığınız için ben teşekkür ederim.

    CLR34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kk'larımda sürekli hareket var, gün içinde nakit limit açarak uluslarası işlem yapıyorum, leaseweb faturalarını paypal'dan otomatik ödemeye almıştım o yüzden hiç aklıma bile gelmemişti 10 aydır düzenli bir şekilde çekiyordu, bu sefer nasıl 1 ay boyunca kartımda boşluk bulup çekemedi inanın bilmiyorum, sonuçta haklısınız ekmek kazandığınız işi takip etmek gerek ama ayağımızı yorganımıza göre uzatmayıp 10 işi birden yapmaya çalışınca bu tür aksilikler olabiliyor maalesefki. Fikrinizi paylaştığınız için ayrıca teşekkürler. iyi akşamlar.