Ufkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Leaseweb ile alakalı şu tarz bir durumdan bahsedeyim, 100TB BW limitli sunucusunu kullanıp 50~TB limit aşımı yapan müşterisine 5000~€ ek fatura çıkartabilen firmadan bahsediyoruz. Aynı sunucuyu büyük bir resellerından alsanız ve aynı limit aşımı yapsanız ödiyeceğiniz tutar 300~500 €

Yani sizin 1€ geciken faturanız için 125€ ceza kesmişler, para bile değil
Siz siz olun, bu tarz bir ödeme geciktirmeyi hiç bir zaman hiç bir firmada yapmayın derim.

Övünmek vs için yazmıyorum, şuan 5+ farklı firmadan sunucu ve hizmet alıyorum, faturam dün oluşturulduysa en kötü yarın öderim. Hatta bazı firmalarda açık pozitif 1000+ TL/€ bakiyem vardır, ben unutursam vs sistem bakiyemden ödesin, sistem kesintisi olmasın derim.

Sizin için söyelemiyorum bir gennelemedir;
Maalesef Türk Hosting müşterisi, faturasını son günü hatta son günüden sonra yatırır! Keşke her firma leaseweb gibi 15TL hizmetine 12TL lik gecikme ceazsı uygulasada, herkes ödeme disiplini sahibi olsa...
Aslında bu tür verimerkezlerinin amacı satışı kendileri üzerinden atmak, bayilerimiz olsun, partnerlerimiz olsun onlar satsın biz tek kişi ile muhattap olalım, 100 kişiyle değil. Düşünsenize biri sunucu alıyor leaswebden, sonra koskoca verimerkezine ticket atıyor, ben wp kuramıyorum yada wp sitem hacklendi girin virüsleri temizleyin

O yüzden kendisiyle direk çalışanlar için şartları baştan ağır koymuşlar, bizim satışa ihtiyacımız yok ama illah çalışacağım diyorsanız şartlarımız bunlar, işinize gelirse, gelmesse kapı orda çokta tın