Leaseweb ile alakalı şu tarz bir durumdan bahsedeyim, 100TB BW limitli sunucusunu kullanıp 50~TB limit aşımı yapan müşterisine 5000~€ ek fatura çıkartabilen firmadan bahsediyoruz. Aynı sunucuyu büyük bir resellerından alsanız ve aynı limit aşımı yapsanız ödiyeceğiniz tutar 300~500 €

Yani sizin 1€ geciken faturanız için 125€ ceza kesmişler, para bile değil
Siz siz olun, bu tarz bir ödeme geciktirmeyi hiç bir zaman hiç bir firmada yapmayın derim.

Övünmek vs için yazmıyorum, şuan 5+ farklı firmadan sunucu ve hizmet alıyorum, faturam dün oluşturulduysa en kötü yarın öderim. Hatta bazı firmalarda açık pozitif 1000+ TL/€ bakiyem vardır, ben unutursam vs sistem bakiyemden ödesin, sistem kesintisi olmasın derim.

Sizin için söyelemiyorum bir gennelemedir;
Maalesef Türk Hosting müşterisi, faturasını son günü hatta son günüden sonra yatırır! Keşke her firma leaseweb gibi 15TL hizmetine 12TL lik gecikme ceazsı uygulasada, herkes ödeme disiplini sahibi olsa...