Leaseweb ile alakalı şu tarz bir durumdan bahsedeyim, 100TB BW limitli sunucusunu kullanıp 50~TB limit aşımı yapan müşterisine 5000~ ek fatura çıkartabilen firmadan bahsediyoruz. Aynı sunucuyu büyük bir resellerından alsanız ve aynı limit aşımı yapsanız ödiyeceğiniz tutar 300~500
Yani sizin 1 geciken faturanız için 125 ceza kesmişler, para bile değil

Siz siz olun, bu tarz bir ödeme geciktirmeyi hiç bir zaman hiç bir firmada yapmayın derim.
Övünmek vs için yazmıyorum, şuan 5+ farklı firmadan sunucu ve hizmet alıyorum, faturam dün oluşturulduysa en kötü yarın öderim. Hatta bazı firmalarda açık pozitif 1000+ TL/ bakiyem vardır, ben unutursam vs sistem bakiyemden ödesin, sistem kesintisi olmasın derim.
Sizin için söyelemiyorum bir gennelemedir;
Maalesef Türk Hosting müşterisi, faturasını son günü hatta son günüden sonra yatırır! Keşke her firma leaseweb gibi 15TL hizmetine 12TL lik gecikme ceazsı uygulasada, herkes ödeme disiplini sahibi olsa...