yurtdışında yaşayanların doğal karşılayacağı prosedürler bunlar.
sabah 05te sunucunun resetlenmesi için 100 euro, dvd yazdırmak için 30 pound, power supply değiştirtmek 50 eur işçilik için ödemişliğimiz mevcuttur.
belki bu yüzden o şirketler zengin olup bizim dcleri satın alıyor.