• 24-12-2007, 10:18:55
    #10
    bende 10 mb alan, sınırsız bw olan paketi aldım ve ne zaman girmeye çalışsam şak diye giriyor. bence kscmersin yukarıda yaptıkların yanlıştı. Sen daha olgun davranabilirdin. Insanız, çiğ süt emdik. Senin olumsuzluk veya olumsuzluğa yorumlanabilecek badire durum olarak nitelendirebileceğimiz bir anda, kaliteni ortaya koyman senin adına çok daha güzel olurdu. Bu arada durmadan sana ödeme yapmak istiyorum fakat sen müsait değilim diyorsun. Ödemeyi yapmayacağım ona göre bak
    Hadi selametle arkadaşlar.
  • 24-12-2007, 11:58:09
    #11
    yaw şu anda o kadar yoğunuz ki liste yapsan en altta senin ödeme olur
    gizemsiz az dur kaçmıyoz sende kaçmıyon alacam paranı bu kadar hevesli olma para vermeye
  • 02-01-2008, 23:39:28
    #12
    Üyeliği durduruldu
    kscmersin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    murat biliyorsun ne kadar emek veriyoruz bu işlere daha iyi daha iyi olabilmek için çıkıp biri böyle diyince ne moral bırakıyor ne heves ki bir dediğine de yok demedim ya o koyuyor
    abim hostcin neti aldım sorun olmaz demi
  • 03-01-2008, 01:31:05
    #13
    Bi ara bende HostCin'deydim. Cinmiler değilmiler tam çözememeden bağıntımız bi şekilde koptu :P

    Adsense'den gelecek para üzerine bir Reseller aldım. 1 ya da 2 ay sonraya anlaşmıştık yanılmıyorsam. Eylül ya da ekim sonlarından biriydi. Ancak nedense sitelerim 1 ay önce kapandı. Ofis telefonundan ulaştım. Seçkin Bey yoklar notunuzu iletiriz dendi. Ödeme tarihi için ona soracakları için işlem yapılmadı. 15 gün sonra tekrar kapandı Bu sefer seçkin bey ile iletişim kurdum msn'den. Suspendi kaldırdı ancak şifrelerimi vermedi. Bu sıra da ben ana sitemi TR'de bulunan bir sunucuya taşımıştım ancak diğer 5 sitem resellerde idi.

    Daha sonra talihsizlik böyle olsa gerek.. Adsense'den atıldım. Ödeme yapamadım. 20 Ytl ödeyerek 100 Mb host aldım. Ve yeni açtığım önem arz eden diğer sitemi kurtarmış bulundum. Diğer siteler silindi

    Sunucuyu ya taşıyor, ya bir şey kuruyor, ya saldırı alıp girişlerimiz kapanıyor vs. vs. şu anda İbil'den VPS aldım. Gayet memnunum. He saldırı alırsam olacaklar şu günlerde ortaya çıktı ancak o kadar büyük bir çapım yok. O yüzden pek sıkıntım da yok.

    Ücret ödeyemediğim için siteleri vermeyebilir ... Yani arkadaşın resellerine ücretsiz geçtim diye Seçkin bey kendisine ödeme yapmadığımı sandı sanırım. Ancak anlaşılan ödeme tarihinden önce Suspend edildi sitelerim ve henüz yeni açmama rağmen var olan 3-5 hitimi de kaybettim. Zaten bu olaydan sonra Ana Sitemi İbil'in sunucuda bulunan arkadaşın resellere taşıdım. Hala da orada.

    Hostcin kuruluşu hakkındaki görüşlerim bunlar. Kim haklı kim haksız tartışmıyorum. Haksız da olabilirim ancak yaşadığım bir anı buda hostCİN ile
  • 03-01-2008, 12:02:27
    #14
    arkadaşım
    param yok iki ay sonra adsense para verecek şimdi reseller ver sonra ödeyim dedin bizde verdik
    söylediğin tarihe bir hafta kadar kala ping attım sitelerine ve başka bir serverda oldugunu gördüm sen olsan ne düşünürdün suspend etmez miydin ? şu anda senin durumda bir site daha var adresini verip teşir etmek istemem 140 ytl de onların ödemesi var adsense bana ben sana diyor adam canını alacak halimiz yok ama o taşınmaya çalışmadıgından ( kaçmaya ) ne pass ını değiştirdik ne de suspend ettik burda bir çok arkadaş bu tarz şeyler yaptıgımı iyi bilir her şey de maddi karşılık beklemediğimi bunlardan biri si de senin vps aldıgın firma sahibi ibil dir beni o da iyi tanır sor istersen
  • 03-01-2008, 12:04:57
    #15
    Üyeliği durduruldu
    kscmersin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım
    param yok iki ay sonra adsense para verecek şimdi reseller ver sonra ödeyim dedin bizde verdik
    söylediğin tarihe bir hafta kadar kala ping attım sitelerine ve başka bir serverda oldugunu gördüm sen olsan ne düşünürdün suspend etmez miydin ? şu anda senin durumda bir site daha var adresini verip teşir etmek istemem 140 ytl de onların ödemesi var adsense bana ben sana diyor adam canını alacak halimiz yok ama o taşınmaya çalışmadıgından ( kaçmaya ) ne pass ını değiştirdik ne de suspend ettik burda bir çok arkadaş bu tarz şeyler yaptıgımı iyi bilir her şey de maddi karşılık beklemediğimi bunlardan biri si de senin vps aldıgın firma sahibi ibil dir beni o da iyi tanır sor istersen
    Seçkin iyidir tatlıdır da gururlu çocuk.Başka yere geçersen acımaz.
  • 03-01-2008, 12:52:06
    #16
    Dedim ya arkadaşlar Ödeme Tarihinden Çoook Önce Suspend edildi. Aradım firmanızı Ana sitem suspend edilecek sen yoksun diye sitem kapalı kalıcak. Bir de suspend sayfasıda iğrenç Bende o sitemi taşıdım! Diğer sitelerim sendeydi Madem kaçıyordum 1 hafta kalaya saklarmıydım ? Yani bazen tahminlerinizi yürütürken burda da "(kaçmaya çalışıyor)" derken iftira atmamak lazım. Eyv ben de vermedin demedim ki. Verdin sağolasın kullandım bi süre..

    Olayları doğru aksettirelim de millet yanlış anlarsa da olsun. Ama "kaçmak başka" sitesini düzgün sunucuya taşımak başka. İbil'in VPS ücretinide geciktirdim. Suspend ediliğim fln yok. Sende ödeme tarihinden ÖNCE edildim. Ve 2 defa. 1. de hata oldu dedin 2. de şifreleri değiştin. Hadi 2. de Rutubet'e ping attın başka sunucuda çıktı diğer sitelerime ping attın mı ? Neyse öyle işte

    Ama yine de ileri ödemeli aldım hizmetini yani eyv. Ona sözüm yok. İyi olmasan vermezdin. Sağolasın
  • 03-01-2008, 13:10:26
    #17
    hayatta mutluluklar canım sana =)
  • 03-01-2008, 13:11:26
    #18
    bi de suspend sayfası default şekli o cpanele ilet deiştirsinler ben şekilci takılmadım o sıralar pek