bende 10 mb alan, sınırsız bw olan paketi aldım ve ne zaman girmeye çalışsam şak diye giriyor. bence kscmersin yukarıda yaptıkların yanlıştı. Sen daha olgun davranabilirdin. Insanız, çiğ süt emdik. Senin olumsuzluk veya olumsuzluğa yorumlanabilecek badire durum olarak nitelendirebileceğimiz bir anda, kaliteni ortaya koyman senin adına çok daha güzel olurdu. Bu arada durmadan sana ödeme yapmak istiyorum fakat sen müsait değilim diyorsun. Ödemeyi yapmayacağım ona göre bak

Hadi selametle arkadaşlar.