• 20-12-2007, 18:13:50
    #1
    https://www.r10.net/hosting-sikayetle...rezilligi.html

    yukarıda ki link de bulunan hostcin.com şikayetine dair

    arkadaşım orda bütün iletişim adreslermiz mevcut

    günde en az 15 saat açık bu msn ne hikmetse ben de seni göremedim online
    madem çevirim dışıyım neden mesaj bırakmadın msn den

    site deki destek modullerini neden kullanmadın
    neden ticket açmadın
    ya da neden mail atmadın
    neden fax göndermedin ve ya sabit ofis telden aramadın
    neden cep den aramadın ve ya sms atmadın
    yaw sitede wap desteği bile var hiç birini kullanmamışsın
    madem r10 da online görünüyordum neden pm atmadın

    /cpanel gayet sağlıklı çalışıyor
    ama senin internet bilgin ne kadar sağlıklı o kadar iletişim bilgisi war ken hiç birinin kullananaman dan belli oluyor
    ve ya burda baltalayıcı açtıgın konunun altında başka şeyler var
    neyse internet hayatında başarılar

    ( whmdestek , rudeboy , ) profesyonel davranışından dolayı teşekkür ederim bu arada.
  • 20-12-2007, 18:22:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bırak seçkin böyleleri çok var.
  • 20-12-2007, 18:33:14
    #3
    murat biliyorsun ne kadar emek veriyoruz bu işlere daha iyi daha iyi olabilmek için çıkıp biri böyle diyince ne moral bırakıyor ne heves ki bir dediğine de yok demedim ya o koyuyor
  • 20-12-2007, 19:18:20
    #4
    yavvs bende hostcin uyesiyim adam benle ugrasmaktan cıldırdı birde ulasamıyom demiş ilginc yahooo
  • 20-12-2007, 19:40:05
    #5
    msn...msn..msn.
    eskiden msn mi vardı?

    bu millet ne cahil ya
  • 20-12-2007, 19:54:30
    #6
    sorun çözüldü
  • 20-12-2007, 20:40:22
    #7
    tarık msn e bi baksana sen bi mesaj attım offline sın bi kaç gündür
  • 20-12-2007, 21:20:12
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hostcin benim msnimdede ekli dediği gibi sürekli online kendisi
  • 20-12-2007, 21:44:05
    #9
    tarikogut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peeehhhh
    sorun çözüldü

    bu arada tarık geçmiş olsun acil şifalar dilerim kanka acın acımdır bilesin