https://www.r10.net/hosting-sikayetle...rezilligi.html

yukarıda ki link de bulunan hostcin.com şikayetine dair

arkadaşım orda bütün iletişim adreslermiz mevcut

günde en az 15 saat açık bu msn ne hikmetse ben de seni göremedim online
madem çevirim dışıyım neden mesaj bırakmadın msn den

site deki destek modullerini neden kullanmadın
neden ticket açmadın
ya da neden mail atmadın
neden fax göndermedin ve ya sabit ofis telden aramadın
neden cep den aramadın ve ya sms atmadın
yaw sitede wap desteği bile var hiç birini kullanmamışsın
madem r10 da online görünüyordum neden pm atmadın

/cpanel gayet sağlıklı çalışıyor
ama senin internet bilgin ne kadar sağlıklı o kadar iletişim bilgisi war ken hiç birinin kullananaman dan belli oluyor
ve ya burda baltalayıcı açtıgın konunun altında başka şeyler var
neyse internet hayatında başarılar

( whmdestek , rudeboy , ) profesyonel davranışından dolayı teşekkür ederim bu arada.