Dedim ya arkadaşlar Ödeme Tarihinden Çoook Önce Suspend edildi. Aradım firmanızı

Ana sitem suspend edilecek sen yoksun diye sitem kapalı kalıcak. Bir de suspend sayfasıda iğrenç

Bende o sitemi taşıdım! Diğer sitelerim sendeydi

Madem kaçıyordum 1 hafta kalaya saklarmıydım ? Yani bazen tahminlerinizi yürütürken burda da "(kaçmaya çalışıyor)" derken iftira atmamak lazım. Eyv ben de vermedin demedim ki. Verdin sağolasın kullandım bi süre..
Olayları doğru aksettirelim de millet yanlış anlarsa da olsun. Ama "kaçmak başka" sitesini düzgün sunucuya taşımak başka. İbil'in VPS ücretinide geciktirdim. Suspend ediliğim fln yok. Sende ödeme tarihinden ÖNCE edildim. Ve 2 defa. 1. de hata oldu dedin 2. de şifreleri değiştin. Hadi 2. de Rutubet'e ping attın başka sunucuda çıktı diğer sitelerime ping attın mı ? Neyse öyle işte
Ama yine de ileri ödemeli aldım hizmetini yani eyv. Ona sözüm yok. İyi olmasan vermezdin. Sağolasın