• 10-01-2010, 17:54:36
    #1
    Yeni update edilmiş vbulletin lisans 115 TL diğer sorularınız için konu altına yada pm olarak iletişim kurabilirsiniz.

    Not: Satışı bir arkadaşımın ricası üzerine açıyorum. İletişim bilgileri için bana ulaşabilirsiniz.
  • 10-01-2010, 23:34:54
    #2
    iletişim bilgilerimi pm attim
  • 14-01-2010, 18:11:57
    #3
    ASP
    Üyeliği durduruldu
    İletişim adresinizi pm alabilirmiyim.
  • 15-01-2010, 15:18:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Lisans alınmış ödemesi yapılmıştır.
  • 15-01-2010, 16:54:16
    #5
    Rehber_Kuran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisans alınmış ödemesi yapılmıştır.
    Hocam siz lisans alım satım işiylemi ilgileniyorsunuz. Forumda dikkatimi çekti satılık ilanlarına alıcı oluyorsunuz ayrıca sizin satılık ilanlarınızda var sürekli.
  • 15-01-2010, 17:33:08
    #6
    Üyeliği durduruldu
    xmaster84 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz lisans alım satım işiylemi ilgileniyorsunuz. Forumda dikkatimi çekti satılık ilanlarına alıcı oluyorsunuz ayrıca sizin satılık ilanlarınızda var sürekli.
    1.'si Rahatsızlık mı verdi ? Neden sordunuz?
    2.'si Yazının tamamını bold yazmak yasaktır!
    3.'sü Alım satım ters birşey mi? Yok merak ettiyseniz gördüğünüz neyse durum odur. Bunu ne forumda yazıyorsunuz? Yani amacınız ne anlamadım belirtirseniz yardımcı olurum tabiki.

    Bu arada Mesajınızı düzenlemezseniz yasaklanırsınız ona göre belirtmek isterim.
  • 15-01-2010, 22:12:49
    #7
    xmaster84 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz lisans alım satım işiylemi ilgileniyorsunuz. Forumda dikkatimi çekti satılık ilanlarına alıcı oluyorsunuz ayrıca sizin satılık ilanlarınızda var sürekli.
    Parasını değerlendirmesi insanların güzel bir şey bence. Acil paraya ihtiyacı olan kullanıcılardan piyasa değerinin altında lisans alıp biraz kar koyup satmak gayet normal.
  • 16-01-2010, 01:29:43
    #8
    Rehber_Kuran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.'si Rahatsızlık mı verdi ? Neden sordunuz?
    2.'si Yazının tamamını bold yazmak yasaktır!
    3.'sü Alım satım ters birşey mi? Yok merak ettiyseniz gördüğünüz neyse durum odur. Bunu ne forumda yazıyorsunuz? Yani amacınız ne anlamadım belirtirseniz yardımcı olurum tabiki.

    Bu arada Mesajınızı düzenlemezseniz yasaklanırsınız ona göre belirtmek isterim.
    Sadece sordum merak ettim yazdıklarımda kötü bir cümlede yazmadım neden bu denli tepki verdiniz. Olabilir ucuz alıp kar ile satabilirsiniz alan ve satan düşünsün.
  • 16-01-2010, 02:34:41
    #9
    Üyeliği durduruldu
    xmaster84 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece sordum merak ettim yazdıklarımda kötü bir cümlede yazmadım neden bu denli tepki verdiniz. Olabilir ucuz alıp kar ile satabilirsiniz alan ve satan düşünsün.
    Tepkimde birşey göremedim. Yanlış anlaşıldıysam özür dilerim. Yani zaten herşey ortada yazmanız için bir sebeb yok. Çalıp çırpmak haram kazanmaktansa iyidir.