Sadece sordum merak ettim yazdıklarımda kötü bir cümlede yazmadım neden bu denli tepki verdiniz. Olabilir ucuz alıp kar ile satabilirsiniz alan ve satan düşünsün.
Tepkimde birşey göremedim. Yanlış anlaşıldıysam özür dilerim. Yani zaten herşey ortada yazmanız için bir sebeb yok. Çalıp çırpmak haram kazanmaktansa iyidir.