Hocam siz lisans alım satım işiylemi ilgileniyorsunuz. Forumda dikkatimi çekti satılık ilanlarına alıcı oluyorsunuz ayrıca sizin satılık ilanlarınızda var sürekli.
Parasını değerlendirmesi insanların güzel bir şey bence. Acil paraya ihtiyacı olan kullanıcılardan piyasa değerinin altında lisans alıp biraz kar koyup satmak gayet normal.