1.'si Rahatsızlık mı verdi ? Neden sordunuz?
2.'si Yazının tamamını bold yazmak yasaktır!
3.'sü Alım satım ters birşey mi? Yok merak ettiyseniz gördüğünüz neyse durum odur. Bunu ne forumda yazıyorsunuz? Yani amacınız ne anlamadım belirtirseniz yardımcı olurum tabiki.
Bu arada Mesajınızı düzenlemezseniz yasaklanırsınız ona göre belirtmek isterim.
Sadece sordum merak ettim yazdıklarımda kötü bir cümlede yazmadım neden bu denli tepki verdiniz. Olabilir ucuz alıp kar ile satabilirsiniz alan ve satan düşünsün.