xmaster84 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam siz lisans alım satım işiylemi ilgileniyorsunuz. Forumda dikkatimi çekti satılık ilanlarına alıcı oluyorsunuz ayrıca sizin satılık ilanlarınızda var sürekli.
1.'si Rahatsızlık mı verdi ? Neden sordunuz?
2.'si Yazının tamamını bold yazmak yasaktır!
3.'sü Alım satım ters birşey mi? Yok merak ettiyseniz gördüğünüz neyse durum odur. Bunu ne forumda yazıyorsunuz? Yani amacınız ne anlamadım belirtirseniz yardımcı olurum tabiki.

Bu arada Mesajınızı düzenlemezseniz yasaklanırsınız ona göre belirtmek isterim.