Teknosada ne gibi bir sorun varki, almayın diyorsunuz?
anlatayım. teknosa giresun şubesine 1 laptop, 1 masaüstü pc almaya gittik. ben kendime packard bell güzel bir laptop seçtim. bilgisayarımı aldım. ödemesini yaptım. sırada diğer arkadaşımın masaüstü bilgisayarı vardı. ona da güzel bir bilgisayar bakıyoduk. bayan satış sorumlusu ilgileniyodu bizimle. bize bi kaç katalog gösterdi. şu bilgisayar tam size göre dedi. 19 lcd ekran alacaktık arkadaşın işi dolayısıyla. dedik bu 19 lcd ekranmı? evet dedi bayan. bizde tamam dedik. 3-4 milyar para ödedik 2 bilgisayara. bilgisayarları aldık geldik. almadan öncede bayan dediki servisimiz gelip kuracak bilgisayarınızı dedi siz ellemeyin dedi. bizde tamam dedik. servisinde ertesi gün geleceğini söyledi. yarın oldu yok. 2. gün oldu yok. 3-4-5 derken hafta sonra geldi lanet olasıca servis. neymiş işleri yoğunmuş. madem işin yoğun bize yarın geleceğiz demeyin. neyse açtık kutuları filan. baktık 17 lcd monitör

bize 19 demişlerdi. kutunun dışındada yazmıyodu. neyse giresunu aradık anlattık durumu. beyfendi biz size 17 olduğunu söyledik dedi. yahu dedim biz zaten 19 ekranlı olduğu için aldık, hatta bunu siz önermiştiniz, önerirkende 19 olduğunu söylediniz dedim. yok falan filan dedi. bizi satış müdürü falan aradı. anlattık durumu. bu arada bende kendi xp cdm ile laptopu kurmuştum. driverlerin çoğu yüklenmedi. kamera çalışmadı vs. biz atladık gittik giresuna bilgisayarlarıda götürdük. benim bilgisayarın kendi cdsi ile kurulması lazımmış. tamam dedik onu hallettik. ekran sorununuda baya tartıştık orada. bilgisayarı alırken 4 kişiydik. hepimiz dedik bize 19 ekran olduğunu söylediniz bizde onun için aldık dedik. elemanalr itiraz etti. neyse sonra en yetkiliyi aradılar. onlar değiştirin demişler. ekranı değiştirdiler. üstünede 72 ytl daha para aldılar. ticarete bakın yaw

hem kazıkla hemde üstüne para al.
fiyatlar piyasadan pahalı. ben laptopu 100 ytl kazık fiyatla almışım

tabi sonradan öğrendim ama acayip içime oturmuştu

diğer arkadaşta kazıklı almıştı bilgisayarı. diyeceğim fiyatları kazık ve adam gibi davranmıyolar müşteriye.