hafiften kazık oluyor gibi sanki teknosa
edit : muratcem ne ara yazdın lol
2 saattir yazıyom yaw

bu kazığıda hiç bi yerde anlatmamıştım çünkü diğer arkadaş bilmiyo kazıklandığımızı

ben demiştim teknosadan alalım diye demez olaydım

duyarsa öldürür beni