ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hafiften kazık oluyor gibi sanki teknosa

edit : muratcem ne ara yazdın lol

2 saattir yazıyom yaw bu kazığıda hiç bi yerde anlatmamıştım çünkü diğer arkadaş bilmiyo kazıklandığımızı ben demiştim teknosadan alalım diye demez olaydım duyarsa öldürür beni