Ozinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aferin sen devam et görürsün

işte şimdi kurtlandırdın beni packard bell'de kötü dediler ama aldım 4 aydır kullanıyorum memnunum. ama değiştirmek istiyorum. hp alacaktım vazgeçtim sony vaivo araştırayım bari ucuzundan