• 19-06-2007, 01:43:48
    #19
    Ozinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aferin sen devam et görürsün

    işte şimdi kurtlandırdın beni packard bell'de kötü dediler ama aldım 4 aydır kullanıyorum memnunum. ama değiştirmek istiyorum. hp alacaktım vazgeçtim sony vaivo araştırayım bari ucuzundan
  • 19-06-2007, 01:59:04
    #20
    Ece
    Üyeliği durduruldu
    Teknosada ne gibi bir sorun varki, almayın diyorsunuz?
  • 19-06-2007, 02:11:54
    #21
    bitanem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teknosada ne gibi bir sorun varki, almayın diyorsunuz?
    anlatayım. teknosa giresun şubesine 1 laptop, 1 masaüstü pc almaya gittik. ben kendime packard bell güzel bir laptop seçtim. bilgisayarımı aldım. ödemesini yaptım. sırada diğer arkadaşımın masaüstü bilgisayarı vardı. ona da güzel bir bilgisayar bakıyoduk. bayan satış sorumlusu ilgileniyodu bizimle. bize bi kaç katalog gösterdi. şu bilgisayar tam size göre dedi. 19 lcd ekran alacaktık arkadaşın işi dolayısıyla. dedik bu 19 lcd ekranmı? evet dedi bayan. bizde tamam dedik. 3-4 milyar para ödedik 2 bilgisayara. bilgisayarları aldık geldik. almadan öncede bayan dediki servisimiz gelip kuracak bilgisayarınızı dedi siz ellemeyin dedi. bizde tamam dedik. servisinde ertesi gün geleceğini söyledi. yarın oldu yok. 2. gün oldu yok. 3-4-5 derken hafta sonra geldi lanet olasıca servis. neymiş işleri yoğunmuş. madem işin yoğun bize yarın geleceğiz demeyin. neyse açtık kutuları filan. baktık 17 lcd monitör bize 19 demişlerdi. kutunun dışındada yazmıyodu. neyse giresunu aradık anlattık durumu. beyfendi biz size 17 olduğunu söyledik dedi. yahu dedim biz zaten 19 ekranlı olduğu için aldık, hatta bunu siz önermiştiniz, önerirkende 19 olduğunu söylediniz dedim. yok falan filan dedi. bizi satış müdürü falan aradı. anlattık durumu. bu arada bende kendi xp cdm ile laptopu kurmuştum. driverlerin çoğu yüklenmedi. kamera çalışmadı vs. biz atladık gittik giresuna bilgisayarlarıda götürdük. benim bilgisayarın kendi cdsi ile kurulması lazımmış. tamam dedik onu hallettik. ekran sorununuda baya tartıştık orada. bilgisayarı alırken 4 kişiydik. hepimiz dedik bize 19 ekran olduğunu söylediniz bizde onun için aldık dedik. elemanalr itiraz etti. neyse sonra en yetkiliyi aradılar. onlar değiştirin demişler. ekranı değiştirdiler. üstünede 72 ytl daha para aldılar. ticarete bakın yaw hem kazıkla hemde üstüne para al.

    fiyatlar piyasadan pahalı. ben laptopu 100 ytl kazık fiyatla almışım tabi sonradan öğrendim ama acayip içime oturmuştu diğer arkadaşta kazıklı almıştı bilgisayarı. diyeceğim fiyatları kazık ve adam gibi davranmıyolar müşteriye.
  • 19-06-2007, 02:12:39
    #22
    Misafir
    hafiften kazık oluyor gibi sanki teknosa

    edit : muratcem ne ara yazdın lol
  • 19-06-2007, 02:15:01
    #23
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hafiften kazık oluyor gibi sanki teknosa

    edit : muratcem ne ara yazdın lol

    2 saattir yazıyom yaw bu kazığıda hiç bi yerde anlatmamıştım çünkü diğer arkadaş bilmiyo kazıklandığımızı ben demiştim teknosadan alalım diye demez olaydım duyarsa öldürür beni
  • 19-06-2007, 02:22:55
    #24
    Ece
    Üyeliği durduruldu
    Muratcem bir dokun bir ah işit olayı olmuş Geçmiş olsun senin alışveriş olayın kötü geçmiş. Bende teknosadan kendime 1 yıl önce, kardeşime 3 gün önce, letop aldım, bir sorun yaşamadım tabiki leptop kurum yok diyedir. Alırken bozulursa bizde servis yok yok ancak, 1 ay bakarız dediler. Bozlulursa istanbul dediler buda açık belirtiydi. Manual fiyat bakımında diyorsan, dogruda isim yapmış şirketler hep öyledir. Size şirket öneremem kesinlikle de leptrop önerebilirim, tabiki... Toshiba

    edit: leptop sevmiyorum. En güzeli masa üstü bilgisayar.
  • 19-06-2007, 02:31:03
    #25
    asusu kullanıyorum yeni aldım süper ısınma problemi hiç yok
  • 19-06-2007, 02:59:58
    #26
    Misafir
    Jon ama kasa dandik dimi
    ve packard bell iyi ya kim demiş kötü diye
  • 19-06-2007, 08:22:32
    #27
    abicim hepsi güzel diyosunuz yok mu kötü ya kardeşim sen zaten web işiyle uğraşıyorsun sana en uygun şu deyin bide teknosa gözümden düştü vatan computerdan mı alsam