Muratcem bir dokun bir ah işit olayı olmuş Geçmiş olsun senin alışveriş olayın kötü geçmiş. Bende teknosadan kendime 1 yıl önce, kardeşime 3 gün önce, letop aldım, bir sorun yaşamadım tabiki leptop kurum yok diyedir. Alırken bozulursa bizde servis yok yok ancak, 1 ay bakarız dediler. Bozlulursa istanbul dediler buda açık belirtiydi. Manual fiyat bakımında diyorsan, dogruda isim yapmış şirketler hep öyledir. Size şirket öneremem kesinlikle de leptrop önerebilirim, tabiki... Toshiba

edit: leptop sevmiyorum. En güzeli masa üstü bilgisayar.